Με διαστάσεις που πλησιάζουν τα πέντε μέτρα σε μήκος (4,961x1,877) υφίσταται πάντα η πρόκληση να μη δείχνει το αυτοκίνητο ογκώδες και άχαρο. Το σχεδιαστικό τμήμα της Jaguar έκανε τα πάντα ούτως ώστε το αυτοκίνητο να είναι σύγχρονο, να έχει σπορτίφ εμφάνιση, αλλά και να μην επηρεαστούν οι εσωτερικοί του χώροι. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, με το εμπρός μέρος να μοιάζει τόσο επιβλητικό όσο και πολυτελές, όπως άλλωστε αρμόζει σε μία Jaguar.
Η πλαϊνή όψη του αμαξώματος δίνει μία σπορ αίσθηση, καθώς το μακρύ καπό και η μεγάλη καμπύλη της οροφής παραπέμπουν σε τετράθυρο κουπέ. Η οπίσθια όψη του αυτοκινήτου με τις δύο εξατμίσεις είναι μεν δυναμική, όπως και το υπόλοιπο αυτοκίνητο, από την άλλη πλευρά όμως το συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα φέρνει σε αμερικανική κατασκευή, γεγονός που το απομακρύνει από τα δικά μας αισθητικά πρότυπα. Σημαντικό είναι επίσης και το γεγονός ότι ο αεροδυναμικός συντελεστής του αυτοκινήτου (0,29) είναι ο χαμηλότερος που είχε ποτέ αυτοκίνητο παραγωγής της βρετανικής φίρμας.
Για την ευρωπαϊκή αγορά, η εταιρεία χρησιμοποιεί έναν V6 πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,7 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 210 ίππους. Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου κάθε άλλο παρά αργές μπορούν να θεωρηθούν. Συγκεκριμένα, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 8,2'', ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 229 χλμ./ώρα. Ο μικρότερος βενζινοκινητήρας είναι χωρητικότητας 3,0 λίτρων και αποδίδει 240 ίππους, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 237 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,3''.
Με στόχο, κυρίως, την αμερικανική αγορά διατίθεται και κινητήρας V8 4,2 λίτρων με και χωρίς υπερτροφοδότηση. Στην ατμοσφαιρική του έκδοση αποδίδει 300 ίππους και επιταχύνει το βάρους 1.700 κιλών αμάξωμα από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6.5''. Η υπετροφοδοτούμενη έκδοση μετατρέπει το αυτοκίνητο σε όχημα υψηλών επιδόσεων, καθώς η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 5,4'' (στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση το βάρος του αυτοκινήτου πλησιάζει τα 1.850 κιλά). Και στις δύο περιπτώσεις η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου