Για όσους δεν το
γνωρίζουν, η ιστορία της εξωτικής Maybach ξεκινά από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα, ενώ πριν από μερικά χρόνια η Daimler AG αποφάσισε να ξαναδώσει σάρκα
και οστά στη θρυλική φίρμα. Στην παλιότερη ιστορία της η εταιρεία που ίδρυσε ο Wilhelm Maybach κατασκεύαζε κινητήρες για τα περίφημα Zeppelin. Τη δεκαετία
του 1930 εμφανίζονται οι Maybach DS 7 και DS 8, για την κίνηση των
οποίων είχαν τοποθετηθεί V12 κινητήρες που απέδιδαν 150 και 200 ίππους
αντίστοιχα (αξιοσημείωτη απόδοση για τα δεδομένα της εποχής).
Αναπολώντας την εποχή των Zeppelin, η γερμανική φίρμα αποφάσισε να
αναζωογονήσει το θρυλικό μοντέλο της χρησιμοποιώντας μηχανικά μέρη από
τις τωρινές 57 S και 62 S. Το βασικότερο από τα κοινά στοιχεία είναι ο
V12 κινητήρας χωρητικότητας 6 λίτρων, που με αρωγό το σύστημα με διπλό
υπετροφοδότη αποδίδει 640 ίππους και περισσότερα από 98 χλγμ. ροπής!
Η παραγωγή της Maybach Zeppelin θα περιοριστεί σε 100 μόλις μονάδες και
οι
τιμές πώλησης ξεκινούν από τα 406.000 € για την 57 Zeppelin και από τα
473.200 € για την... πρωθυπουργική 62 με το μακρύτερο μεταξόνιο. Στις
αρχές Μαρτίου πρόκειται να ανοίξει η λίστα με τις παραγγελίες, ενώ οι
πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για το Σεπτέμβριο.
Αναφορικά με τα επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας δεν υπάρχουν σχόλια, οι
φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Αν πάλι δεν σας πείθουν όλες οι
εικόνες, τότε προσέξτε μία συγκεκριμένη. Αυτή με το σφαιρικό σύστημα που
όταν το πιέσει κανείς από πάνω ψεκάζει άρωμα στο θάλαμο των επιβατών.
Δυστυχώς, το εν λόγω gadget ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό και
προϋποθέτει την καταβολή 3.950 € επιπλέον! Λέτε να έχει πρόβλημα όποιος
σκέφτεται να την αποκτήσει;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου