Κακά τα ψέμματα, είναι γεγονός πως το μικρό της Ford άργησε πολύ να
κάνει το
αναμενόμενο come back στη κατηγορία του. Πρωτοεμφανίστηκε το 1996 και
από τότε θα έλεγε κανείς πως η Ford το ξέχασε και επικεντρώθηκε στα
μεγαλύτερα μέλη της οικογένειας, αφήνοντας μονάχο του το μικρότερο. Το
γεγονός πως υπήρξε μία μικρή ανανέωση και η προσθήκη των ειδικών
εκδόσεων StreetKa και SportKa δεν άλλαξε ουσιαστικά κάτι. Η νέα γενιά
Ka, όμως, είναι πλέον εδώ και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο με όπλα της τη
σχεδιαστική άποψη του μεγαλύτερου Fiesta και τη δοκιμασμένη συνταγή του
Fiat 500.
Στην παρουσίαση του νέου Ka στην Ibiza
είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση (1.3 TDCi)
η οποία μας ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο τα οδικά χαρακτηριστικά του μικρού Ford. Η
πρώτη μας γνωριμία επιβεβαίωσε τα λεγόμενα των ανθρώπων της Ford περί βελτιώσεων
στην ανάρτηση και στο τιμόνι (με κύκλο στροφής 9,25 μέτρα) του νέου Ka. Δεν
είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός πως το setup του βρίσκεται ανάμεσα στα
απλά πεντακοσαράκια και στου πιο σφιχτού Abarth. Παρά την «αγωνιστική»
ομοιότητα με το σκορπιό
της Fiat, για την ώρα δεν θα δούμε κάποια ισχυρότερη έκδοση που να
κοσμείται π.χ. με τα διακριτικά ST. Οι μικρές και πλέον
εμπορικές εκδόσεις του Ka αναμένονται καλά εξοπλισμένες, χωρίς όμως
αερόσακο
για τα γόνατα του οδηγού. Αυτός είναι προφανώς και ο λόγος για τον οποίο
οι προσδοκίες
των ανθρώπων της Ford για την αξιολόγηση από τον EuroNCAP περιορίζονται
στα τέσσερα αστέρια.
Ο άσσος στο μανίκι του νέου Τζέιμς Mποντ... Φτου, μπερδεύτηκα ξανά, αμάν
με αυτό το «Quantum of
Solace», άλλο ήθελα να πω. Ο άσος στο μανίκι του Ka δεν είναι άλλος από
τη χαμηλή τιμή πώλησης -κάτω από τα 10 χιλιάρικα- παρά ο
μεγάλος όγκος πωλήσεων. Το νέο Ka μας έδειξε πως μπορεί να φέρει μία...
mini αναταραχή στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, με μπόλικες δόσεις
lifestyle. Υπομονή μέχρι τον ερχόμενο Ιανουάριο οπότε η ειδική αποστολή
του Ka έχει προοριμό τη χώρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου