Με μικρή κατανάλωση και ελάχιστες εκπομπές CO2 που δεν το επιβαρύνουν με τέλη κυκλοφορίας, το Kia Rio με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,1 λίτρων αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση.
To νέο Kia Rio, το οποίο γνωρίσαμε στα τέλη του προηγούμενου έτους με τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα, αποκτά ένα ακόμη μεγάλο ατού, με την προσθήκη του πετρελαιοκινητήρα 1,1 λίτρων CRDi απόδοσης 75 ίππων. Έτσι, στην ενδιαφέρουσα σχεδίαση και στην ποιότητα κατασκευής που συνοδεύει το νέο μοντέλο της Kia, προσθέστε, ακόμη, τα πλεονεκτήματα που πηγάζουν από ένα ντιζελοκινητήρα που καταναλώνει μόλις 3,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 85 γραμμ./χλμ. (για την έκδοση EcoDynamics της δοκιμής μας), κάτι που σημαίνει απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.
Το πακέτο «EcoDynamics» περιλαμβάνει σύστημα Idle Stop and Go, ειδικά σχεδιασμένη εμπρόσθια γρίλια και πίσω προφυλακτήρα που βελτιώνουν την αεροδυναμική, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και ένδειξη αλλαγής ταχύτητας (επίσης, οι συγκεκριμένες εκδόσεις έχουν μειωμένο βάρος σε σχέση με τις υπόλοιπες).
Το Kia Rio εξοπλίζεται με ένα νέο 3κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.120 κυβικών εκατοστών, που χρησιμοποιεί turbo μεταβλητής γεωμετρίας και άμεσο ψεκασμό, με απόδοση 75 ίππων και 170 Nm ροπής. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 16,1 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Η Kia ανακοινώνει κατανάλωση που περιορίζεται στα 3,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 85 γρ./χλμ.
Το Kia Rio εξοπλίζεται με ένα νέο 3κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.120 κυβικών εκατοστών, που χρησιμοποιεί turbo μεταβλητής γεωμετρίας και άμεσο ψεκασμό, με απόδοση 75 ίππων και 170 Nm ροπής. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 16,1 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Η Kia ανακοινώνει κατανάλωση που περιορίζεται στα 3,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 85 γρ./χλμ.
Στην πράξη, το μοτέρ παρουσιάζεται ιδιαίτερα οικονομικό, καθώς, κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, οι καταναλώσεις που είδαμε στον υπολογιστή ταξιδίου κυμαίνονταν στα 4,5-5,0 λτ./100 χλμ., σε κανονικές συνθήκες κίνησης και με χρήση κλιματισμού. Καθ’ οδόν, ο 1,1 CRDi κινητήρας δείχνει τη δύναμή του πάνω από τις 2.000 με 2.500 σ.α.λ., την οποία αποδίδει γραμμικά μέχρι τον κόφτη. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο που εξοπλίζει στάνταρ το πετρελαιοκίνητο Rio παρουσιάζει θετική αίσθηση και ικανοποιεί με την κλιμάκωσή του, ενώ πολύ καλές είναι και οι εντυπώσεις μας από τη λειτουργία του συστήματος «Idle Stop and Go».
Tο Kia Rio παρουσιάζει συνολικά μια αρκετά καλή οδική συμπεριφορά, με τη ρύθμιση των αναρτήσεων να εξασφαλίζουν υψηλά περιθώρια άνεσης. Σε δρόμο με συνεχείς στροφές, οι κλίσεις του αυτοκινήτου κινούνται σε λογικά πλαίσια, ενώ σε συνθήκες πίεσης, το ΕSP επεμβαίνει διακριτικά προσδίδοντας ένα αίσθημα ασφάλειας. Ωστόσο, το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης παρουσιάζει μια σχετική ασάφεια, κατά τη κίνηση σε υψηλές ταχύτητες. Τέλος, τα επίπεδα θορύβου και οι κραδασμοί του 3κύλινδρου πετρελαιοκινητήρα, είναι περιορισμένα σε όλες τις συνθήκες κυκλοφορίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου