Είναι δυνατόν να περάσει η Μπιγιονσέ από το Κολωνάκι και να μη γυρίσεις να την κοιτάξεις; Όσο είναι αν τύχει στο δρόμο και περάσει από δίπλα σου η X6. Δεν μ' αρέσει να πλέκω εγκώμια, αλλά στην προκειμένη περίπτωση το σχεδιαστικό τμήμα της BMW έφερε την αποστολή του εις πέρας με απόλυτη επιτυχία.
Ανακατεύοντας τα συστατικά που περιέχει η σχεδιαστική συνταγή της X5 με τη νέα άποψη που εκφράζει το ανασηκωμένο πίσω μέρος με την έντονα κεκλιμένη οροφή, η Χ6 είναι ένα SUV που δημιουργεί κουπέ εντυπώσεις. Αρκεί να μη τη δεις παρκαρισμένη δίπλα σε ένα Actyon της SsangYong και ξενερώσεις, αντιλαμβανόμενος πως οι Κορεάτες προηγήθηκαν στην περίπτωση του Sport Activity Coupé, όπως αποκαλεί η BMW τη X6. So what; Οι Γερμανοί δείχνουν πως... το κάνουν καλύτερα. Και συνεχίζουν να το κάνουν με τη σειρά 5 GT.
Η Χ6 μπορεί να βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Χ5, αλλά το στήσιμο της πρώτης είναι σαφώς εστιασμένο στη γρήγορη οδήγηση. Δεν το λένε μόνο τα χαρτιά, αρκεί να διανύσεις μερικά χιλιόμετρα για να αντιληφθείς το πιο σφιχτό set-up, που βρίσκει την χρυσή τομή ανάμεσα στο κράτημα και την άνεση. Η Χ6 δεν είναι απλώς ένα SUV. Είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο, που στην κορυφαία έκδοση με τους 407 ίππους μπορεί να αφήσει πίσω του, τολμώ να πω, τις Porsche Cayenne και Land Rover Range Rover Sport. Πριν αρχίσετε τις ευλογίες, να σας πω πως αναφέρομαι σε διαδρομές με ανοιχτές καμπές, αλλά και σε πιο κλειστές διαδρομές με στροφιλίκια.
Η Χ6 μπορεί να βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Χ5, αλλά το στήσιμο της πρώτης είναι σαφώς εστιασμένο στη γρήγορη οδήγηση. Δεν το λένε μόνο τα χαρτιά, αρκεί να διανύσεις μερικά χιλιόμετρα για να αντιληφθείς το πιο σφιχτό set-up, που βρίσκει την χρυσή τομή ανάμεσα στο κράτημα και την άνεση. Η Χ6 δεν είναι απλώς ένα SUV. Είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο, που στην κορυφαία έκδοση με τους 407 ίππους μπορεί να αφήσει πίσω του, τολμώ να πω, τις Porsche Cayenne και Land Rover Range Rover Sport. Πριν αρχίσετε τις ευλογίες, να σας πω πως αναφέρομαι σε διαδρομές με ανοιχτές καμπές, αλλά και σε πιο κλειστές διαδρομές με στροφιλίκια.
Δεν είναι να παίζεις μαζί της γιατί μπορεί εύκολα να τη δαγκώσεις τη λαμαρίνα. Και αν δεν έχεις μεγάλο πορτοφόλι, τότε ζήτω που καήκαμε. Η τρίλιτρη Χ6 είναι απαιτητική και σε θέματα διατροφής, καθώς η κατανάλωση κυμαίνεται κοντά στα 20 λίτρα / 100 χλμ. Από την άλλη, εκτός από τα 70 χιλιάρικα που θα χρειαστείς για να την αποκτήσεις, σίγουρα θα χρειαστεί να βάλεις το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη για να την στολίσεις με καλούδια από τον προαιρετικό εξοπλισμό, και αν το παρακάνεις θα δεις το σύνολο να εκτοξεύεται σε τριψήφιο αριθμό. Αλλά είπαμε, ο έρωτας κοστίζει...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου