Το Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ένα supercar που εξελίχθηκε από κοινού από την Mercedes-Benz και την McLaren. Το πλαίσιο κατασκευαζόταν στο Πόρτσμουθ της Αγγλίας, ενώ η συναρμολόγηση γινόταν στο χέρι στο Γουόκινγκ. Ο κινητήρας κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της AMG στη Γερμανία.
Λανσαρίστηκε το 2003, με την παραγωγή να ανέρχεται στα 500 αντίτυπα το χρόνο, εντός του πενταετούς πλάνου που έθεσε η Mercedes-Benz. Στις 4 Aπριλίου 2008, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε την λήξη της παραγωγής του, η οποία ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2009. Συνολικώς κατασκευάστηκαν 3.500 αντίτυπα. Η τιμή του στην Γερμανία ήταν 476.000 €.
Η έμπνευση για το Mercedes-Benz SLR McLaren προήλθε από το Mercedes-Benz 300 SLR του 1955, που είχε βασιστεί στο μοντέλο για την Φόρμουλα 1
W196 F1. Γενικότερα, η αισθητική του μοντέλου παραπέμπει άμεσα στο 300
SLR, ενώ και το μοναδικό διαθέσιμο χρώμα του αμαξώματος ήταν ακριβώς το
ίδιο ασημί γκρι με αυτό του 300 SLR.
Το συγκεκριμένο μοντέλο της Mercedes - MacLaren είναι το πρώτο
αυτοκίνητο παραγωγής (για τα δεδομένα των supercars) το οποίο έχει
αμαξωμα ολόκληρο από Carbon Fibers, εκτός από το πορτ μπαγκάζ που
είναι κατασκευασμένο από υαλονήματα.
Αν και τα σασί από ανθρακονήματα είναι 50% ελαφρύτερα από τα χαλύβδινα
και 30% ελαφρύτερα από τα αλουμινένια, η Mercedes SLR MacLaren έχει
αρκετά πιο μεγάλο βάρος σε σχέση με άλλα μοντέλα της κατηγορίας της, αγγίζοντας τα 1.768 κιλά.
Ένα άλλο επίσης χαρακτηριστικό του μοντέλου είναι οι πόρτες, οι οποίες ανοίγουν προς τα πάνω, θυμίζοντας φτερά γλάρου. Το σχεδιαστικό αυτό γνώρισμα είναι επίσης εμπνευσμένο από το αγωνιστικό μοντέλο του 1955.
Επιδόσεις
- Κινητήρας: 5.439 cm³, V8-Kompressor, κατασκευασμένος στο χέρι
- Ισχύς: 617 hp
- 0–100 km/h: 3,6 sec
- 0–200 km/h: 10,2 sec
- 0–300 km/h: 28 sec
- Μέγιστη ταχύτητα: 340 km/h
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου