Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

VW Karmann Ghia

Στα τέλη της δεκαετίας του 40 και στις αρχές της δεκαετίας του 50, ο κόσμος άρχισε να συνέρχεται από τα τραύματα του πολέμου. Η ανάπτυξη και η ευημερία ορισμένων των ανθρώπων, οδήγησε στην ζήτηση περισσότερων, πιο κομψών και περισσότερο διασκεδαστικών πραγμάτων με οικονομικό πάντα αντάλλαγμα. Δυστυχώς, την ίδια χρονική στιγμή, η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου είχε να προσφέρει μάλλον πρακτικά αλλά άκομψα αυτοκίνητα. Οι περισσότεροι κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένης και της Volkswagen, αισθάνθηκαν την ανάγκη να δημιουργήσουν ένα προβεβλημένο αυτοκίνητο, για να κεντρίσουν την φαντασία των νέων αγοραστών. 
 Η Chrysler ανέθεσε στην Ιταλική εταιρία Ghia να κατασκευάσει μια σειρά από ονειρεμένα αυτοκίνητα. Ενώ λοιπόν η Chrysler έβγαλε στην παραγωγή μερικά από αυτά, ένα από αυτά που δεν τους άρεσε κατέληξε να γίνει το Karmann Ghia της Volkswagen. Το σχέδιο άρεσε στους υπευθύνους της VW και μέχρι τον Αύγουστο του 1955, το πρώτο Volkswagen Karmann Ghia βγήκε από τις εγκαταστάσεις του Osnabruck, στην Γερμανία και παρουσιάστηκε στα νέα μοντέλα του 1956. 
Ήταν κεραυνοβόλος ο έρωτας της κοινότητας της αυτοκίνησης και του αγοραστικού κοινού με το όμορφο σχεδιασμό και την χειροποίητη κατασκευή. Όχι όμως και με τις επιδόσεις, αφού για το Karmann Ghia, η Volkswagen είχε αποφασίσει να χρησιμοποιήσει τον ίδιο κινητήρα των 36 ίππων από τον «σκαραβαίο» της εποχής. Ενώ λοιπόν η εμφάνιση και η αεροδυναμική ήταν για ένα σπορ αυτοκίνητο, ο μικρός κινητήρας απογοήτευε. 
 Σήμερα η Karmann Ghia είναι το περισσότερο αναζητούμενο αερόψυκτο αυτοκίνητο της Volkswagen, ιδιαίτερα η convertible. Μερικές φορές οι τιμές τους ξεπερνούν και τα 15,000 euro! Καθόλου άσχημα αν αναλογιστεί κανείς πως η αρχική του τιμή δεν ξεπερνούσε τα 3,000 euro.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου