Η νέα Macan, το περίφημο νέο μεσαίο SUV της Porsche που αναμένουμε εδώ και τουλάχιστον μια τριετία, μπαίνει στην τελική ευθεία της παρουσίασής του. Και πλέον, αναμένουμε τον Οκτώβριο και την Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης για το ντεμπούτο του νέου δημιουργήματος της Porsche, το οποίο θα είναι και το μικρότερο SUV στην ιστορία της φίρμας. Προς το παρόν, λίγα είναι τα επίσημα στοιχεία και φωτογραφίες της Macan που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, οι κατάσκοποί μας ωστόσο, αποκαλύπτουν το ποιόν της πολυαναμενόμενης νέας Porsche.
Είναι δεδομένο ότι, σχεδιαστικά, η νέα Macan θα αποκτήσει πολλά κοινά στοιχεία με τη μεγαλύτερη Porsche Cayenne δημιουργώντας έτσι μια μικρή οικογένεια SUV εντός των κόλπων της μάρκας. Όπως μάλιστα μας αποκαλύπτουν οι κατάσκοποί μας, το εμπρόσθιο τμήμα της Macan θα είναι μια… μικρογραφία αυτού της Cayenne, με τα ίδια στρογγυλά φωτιστικά να τοποθετούνται στις άκρες του καπό και τον έντονα δυναμικό προφυλακτήρα με τις τρεις μεγάλες εισαγωγές να τονίζουν το σπορτίφ χαρακτήρα της νέας Porsche.
Από εκεί και πίσω, με βάση και το επίσημο σκίτσο της Macan που έχει δώσει στη δημοσιότητα η μάρκα, η νέα Macan θα φέρει γραμμές που θα παραπέμπουν περισσότερο σε κουπέ. Αναμένουμε λοιπόν μια πιο χαμηλή οροφή, με μικρότερες γυάλινες επιφάνειες, αλλά και τρίτες πλαϊνές κολόνες που θα πέφτουν απευθείας πάνω στα πίσω φωτιστικά. Αυτά, αναμένονται μικρότερα σε διαστάσεις από ό,τι μας έχουν συνηθίσει άλλα μοντέλα της Porsche, δίδοντας έτσι μια ξεχωριστή νότα στην παρουσία της νέας Macan.
Ενώ, σχεδιαστικά, η νέα Porsche Macan θα βασιστεί πάνω στην Cayenne, στο μηχανικό και τεχνικό κομμάτι, το δάπεδο, η ανάρτηση και η τετρακίνηση της νέας Porsche θα έλθουν από το αντίστοιχων διαστάσεων Audi Q5.
Και συγκεκριμένα, από τη δεύτερη γενιά του μοντέλου που θα παρουσιαστεί και αυτή το 2014. Φυσικά, οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση, αλλά και μια σειρά άλλοι παράμετροι όπως π.χ. τα φρένα, θα διαφέρουν μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, ώστε να τονιστεί ο δυναμισμός της Macan.
Επίσης, στο κομμάτι των κινητήρων, το νέο SUV της Porsche αναμένεται να λάβει τους V6 κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της Audi, ώστε και εδώ να προσφερθεί ο απαραίτητος δυναμισμός. Ωστόσο, μέσα στο 2014, αναμένεται η γκάμα να εμπλουτιστεί και με μοτέρ 2,0 λίτρων, ενώ δεν αποκλείεται όπως και στο Q5, να υπάρξει και έκδοση με κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς που θα στοχεύσει αποκλειστικά στην οικονομία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου