Διατηρώντας ένα ξεχωριστό όνομα, με μεγάλη παράδοση στην κατηγορία, το Hilux είναι μία από τις πλέον επιτυχημένες εμπορικά προτάσεις της συγκεκριμένης αγοράς. Οι εκδόσεις αμαξώματος στις οποίες διατίθεται είναι τρεις, η απλή, η επιμηκυσμένη και η διπλή. Ανάλογα τώρα με την έκδοση, μεταβάλλεται και ο χώρος φόρτωσης. Στην πρώτη περίπτωση το ωφέλιμο μήκος της καρότσας είναι 2,315 μέτρα, ενώ στις υπόλοιπες κυμαίνεται στα 1,805 και 1,520 μέτρα αντίστοιχα. Η μείωση αυτή, προφανώς, αντανακλά στην καμπίνα των επιβατών, που κερδίζει πόντους και επιπλέον θέσεις για τη μεταφορά ατόμων.
Το αυξημένο απόβαρο του οχήματος έχει κάποιες επιβαρύνσεις στις μεταφορικές δυνατότητες, καθώς το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται, αναλόγως της έκδοσης, από τα 730 έως τα 1,145 κιλά, για την απλή έκδοση. Αντίστοιχα, το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος έλξης ορίζεται στα 2.500 κιλά.
Περνώντας στο εσωτερικό, δύσκολα θα βρει κανείς κάτι το επιλήψιμο. Ο σχεδιασμός του ταμπλό, όπως και το επίπεδο εξοπλισμού, δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από ένα μεσαίο SUV. Τα χρησιμοποιούμενα υλικά είναι ευχάριστα στην αφή, ενώ δείχνουν αρκετά σκληρά για να αντέξουν στην όποια κακομεταχείριση. Η εργονομία είναι εξαιρετική, ενώ οι τριγμοί λάμπουν δια της απουσίας τους. Αντίστοιχα, οι προσφερόμενοι χώροι δεν θα προβληματίσουν για τη μεταφορά έως και πέντε επιβατών, εφόσον μιλάμε για τη διπλοκάμπινη έκδοση.
Αναφορικά με τα διαθέσιμα μηχανικά σύνολα, το Hilux διατίθεται με δύο κινητήρες diesel, 2,5 και 3,0 λίτρων, απόδοσης 144 και 171 ίππων αντίστοιχα. Αμφότεροι διαθέτουν άφθονη ροπή από χαμηλά, που βοηθά στην απροβλημάτιστη κίνηση του αυτοκινήτου, ακόμα και όταν βρίσκεται φορτωμένο σε ανωφέρειες ή εκτός δρόμου. Το σύνολο των 2,5 λίτρων συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ το τρίλιτρο δίνει το δικαίωμα επιλογής, μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου, 5 σχέσεων.
Η κίνηση, ανάλογα με την έκδοση, μπορεί να μεταφερθεί στους πίσω ή και στους 4 τροχούς. Αυτό τουλάχιστον στην απλή και στην επιμηκυσμένη έκδοση, καθώς η διπλή διατίθεται αποκλειστικά ως 4Χ4.
Στο δρόμο το Hilux δίνει την αίσθηση ενός ιδιαίτερα ομοιογενούς αυτοκινήτου. Οι αναρτήσεις του απορροφούν με επιτυχία τις όποιες ανωμαλίες, ενώ ως σύνολο δεν θα κουράσει, ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση. Τα ίδια, σε γενικές γραμμές, ισχύουν και για την εκτός δρόμου κίνηση. Εδώ ίσως να του λείπουν τα εξελιγμένα διαφορικά του Mitsubishi L200, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα να μετακινηθεί εκτός δρόμου. Αντιθέτως, θα κινηθεί σχετικά πιο στρωτά σε ανώμαλα εδάφη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου