Αν το Smart αποτελεί το ιδανικό αυτοκίνητο για την κίνηση στην πόλη, άλλο τόσο λογική είναι και μια ηλεκτρική παραλλαγή του. Κι αυτό, γιατί δεδομένου του περιορισμού που θέτει η συγκεκριμένη τεχνολογία ως προς την εμβέλεια που μπορεί να επιτευχθεί, εκ των πραγμάτων ο ρόλος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην παρούσα φάση της εξέλιξής του, περιορίζεται στις αστικές μετακινήσεις.
Από τη δοκιμαστική χρήση της προηγούμενης γενιάς του αυτοκινήτου, η εταιρεία κατέγραψε τις εντυπώσεις των περίπου 500 κατόχων, που από τη μια απολάμβαναν καθημερινά τις ευκολίες της ηλεκτροκίνησης, όπως η ομαλή λειτουργία του κινητήριου συνόλου με την άφθονη ροπή και φυσικά το ελάχιστο κόστος μετακίνησης – περί τα 2-3 ευρώ ανά «φουλάρισμα», ενώ οι όποιες ενστάσεις τους δεν εντοπίζονταν τόσο στο θέμα της εμβέλειας, όσο στην περιορισμένη τελική ταχύτητα και την επιτάχυνση στις υψηλές ταχύτητες. Το νέο Smart ed φέρει βελτιώσεις σε όλα τα χαρακτηριστικά της κίνησής του. Έτσι, οι επιδόσεις είναι συνολικά βελτιωμένες, τόσο όσο αφορά την επιτάχυνση (με τα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 11,5 δλ.), όσο και στην τελική ταχύτητα που από τα 100 σκαρφάλωσε στα 125 χλμ./ώρα. Αντίστοιχα καλύτερη είναι και η αυτονομία, που αγγίζει τα 145 χλμ., αριθμός εξαιρετικός για ένα όχημα πόλης.
Αν για την παρουσίαση του Smart ed της προηγούμενης γενιάς η εταιρεία επέλεξε το Λονδίνο, αυτή τη φορά ήταν το Βερολίνο που φιλοξένησε τους δημοσιογράφους που κλήθηκαν να πάρουν μια μικρή γεύση του αυτοκινήτου. Σε μια κυκλική διαδρομή περίπου 15 χλμ. που περνούσε από όλα τα χαρακτηριστικά σημεία της πόλης χρησιμοποιήσαμε λιγότερο από το 10% της ενέργειας της μπαταρίας, κάτι που σημαίνει ότι η εμβέλεια του αυτοκινήτου πράγματι μπορεί να φτάσει τα 150 χλμ. Η πλήρης φόρτιση των μπαταριών του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει από το οικιακό δίκτυο μέσα σε 7 ώρες, χρόνος που περιορίζεται σε μία μόλις ώρα με τη χρήση ταχυφορτιστή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου