Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Renault Twingo

Το στιλ είναι αυτό που στην τελική μετρά. Και σε μία εποχή στην οποία όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να λανσάρουν κάτι ξεχωριστό, κάτι πρωτότυπο που να διαφέρει αλλά και να υλοποιεί τα "θέλω" του υποψήφιου αγοραστικού κοινού, η Renault έχει πάντοτε έτοιμη τη λύση.  
Το Τwingo είναι από τα πρώτα αυτοκίνητα που ξέφυγαν από το "τετραγωνισμένο" design στις αρχές τις δεκαετίας του '90. Έτσι, συνεχίζοντας την ίδια νοοτροπία, βλέπουμε το παρουσιαστικό του με ιδιαίτερα νεανική και σύγχρονη εμφάνιση, ευχάριστο design, ενώ η σπορ μάσκα κάνει αρκετά δυναμικό το μπροστινό τμήμα.
Μεγαλύτερο σε όλες του τις διαστάσεις, το μήκος του αμαξώματος φθάνει τα 3,6 μέτρα κάτι που σημαίνει ότι είναι αυτομάτως συγκρίσιμο με τα μοντέλα C1 (3.5 μέτρα) και C2 της Citroen (3,66 μέτρα), ενώ είναι μικρότερο, κατά 3,5 μόλις εκατοστά, από το Suzuki Swift.
Οι entry level εκδόσεις εξοπλίζονται με δύο βενζινοκινητήρες των 1.200 κ.εκ., με 60 και με 75 ίππους, καθώς και με ένα diesel των 1.500 κ.εκ. με απόδοση 65 ίππους. Για τους πιο "γρήγορους" όμως θα υπάρξει το Twingo GT με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.200 κ.εκ., ισχύος 100 ίππων.  Όπως είπαμε όμως, η Renault φροντίζει τόσο το μικρό της όσο και τους απαιτητικούς οδηγούς, γι' αυτό ετοιμάζει ήδη το Τwingo RS, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.600 κ.εκ. να αποδίδει 130 ίππους, βάζοντας το πλέον στο ριγκ με το C2 VTS των 125 ίππων, το Swift Sport επίσης 125 ίππων, αλλά και με μικρό μειονέκτημα απέναντι στα Fiat 500 και Mitsubishi Colt CZT που φθάνουν τους 150 ίππους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου