Με διαστάσεις μικρομεσαίου, προφίλ αμιγώς οικογενειακό και χώρο αποσκευών σχεδόν 506 λίτρων, το C-Elysee θα απορροφήσει το αυξημένο ενδιαφέρον της αγοράς, εφόσον όμως τελικά λανσαριστεί και στην Ελλάδα.
H τάση πολλών εταιρειών να επενδύσουν εκ νέου σε κομπακτ διαστάσεων σεντάν αυτοκίνητα παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον. Άλλωστε πρόκειται για ένα κομμάτι της αγοράς που τα τελευταία χρόνια είχε παραχωρήσει τα μερίδιά του στις χατσμπακ εκδόσεις των αντίστοιχων μοντέλων, τουλάχιστον στην ευρωπαϊκή αγορά. Φαίνεται όμως πως κάτι αλλάζει σε αυτό το κομμάτι, αφού η μια μετά την άλλη οι αυτοκινητοβιομηχανίες «επιστρέφουν» στα κομπακτ σεντάν με νέους εκπροσώπους που κατά κύριο λόγο απευθύνονται στη μικρομεσαία κατηγορία. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που σε διάστημα μόλις λίγων μηνών είδαμε νέα 4θυρα κομπακτ μοντέλα όπως το Peugeot 301, το Opel Astra σενταν, το νέο Seat Toledo και το πιο πρόσφατο από αυτά Skoda Rapid.
Aκριβώς σε αυτή τη λογική φαίνεται πως κινείται και η Citroen δημοσιεύοντας μόλις πρόσφατα τις πρώτες εικόνες και τεχνικά στοιχεία του C-Elysee, ενός μικρο-μεσαίου σεντάν με πολλές και ενδιαφέρουσες προοπτικές. Πρόκειται στην ουσία για το «αδερφάκι» του 301 (συνεργάτιδας της Citroen στον όμιλο PSA) που θα κατασκευάζεται στην Ισπανία, και θα ξεκινήσει να πωλείται πριν το τέλος του 2012 σε αγορές όπως αυτές τις Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης αλλά και σε αρκετές ασιατικές. Το μεταξόνιο του είναι στα 2,65 μέτρα, και ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 506 λίτρα, ενώ ανάλογα με την αγορά θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα βενζίνης VTi 97 ίππων. Σχεδιαστικά δείχνει πολύ ευχάριστο και αρκούντως ελκυστικό.
Εν τω μεταξύ, μόλις προχθες η Citroen ανακοίνωσε και το νέο C4 L, ένα επίσης νέο σεντάν λίγο μεγαλύτερο όμως από το C-Elysee, το οποίο αφορά ακόμη λιγότερες αλλά ιδιαίτερα σημαντικές αγορές, ενώ θα κατασκευάζεται εκεί όπου και θα πωλείται. Δηλαδή στη Wuhan της Κίνας (έως το τέλος του 2012), και στην Kaluga της Ρωσίας (πρώτο εξάμηνο του 2013). Η γαλλική φίρμα τονίζει πως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του θα είναι η άνεση στους επιβάτες και το υψηλό επίπεδο εξοπλισμού που θα περιλαμβάνει έως και GPS με οθόνη αφής, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα keyless start. Από πλευράς κινητήρων θα υπάρχει επιλογή μεταξύ συνόλων βενζίνης απόδοσης 135, 150 και 170 ίππων.
Σε κάθε περίπτωση, το δικό μας ενδιαφέρον εντοπίζεται σαφώς περισσότερο στο C-Elysee το οποίο ΙΣΩΣ να το δούμε και στην ελληνική αγορά, μετά το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου που θα γίνει στο Παρίσι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Aκριβώς σε αυτή τη λογική φαίνεται πως κινείται και η Citroen δημοσιεύοντας μόλις πρόσφατα τις πρώτες εικόνες και τεχνικά στοιχεία του C-Elysee, ενός μικρο-μεσαίου σεντάν με πολλές και ενδιαφέρουσες προοπτικές. Πρόκειται στην ουσία για το «αδερφάκι» του 301 (συνεργάτιδας της Citroen στον όμιλο PSA) που θα κατασκευάζεται στην Ισπανία, και θα ξεκινήσει να πωλείται πριν το τέλος του 2012 σε αγορές όπως αυτές τις Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης αλλά και σε αρκετές ασιατικές. Το μεταξόνιο του είναι στα 2,65 μέτρα, και ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 506 λίτρα, ενώ ανάλογα με την αγορά θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα βενζίνης VTi 97 ίππων. Σχεδιαστικά δείχνει πολύ ευχάριστο και αρκούντως ελκυστικό.
Εν τω μεταξύ, μόλις προχθες η Citroen ανακοίνωσε και το νέο C4 L, ένα επίσης νέο σεντάν λίγο μεγαλύτερο όμως από το C-Elysee, το οποίο αφορά ακόμη λιγότερες αλλά ιδιαίτερα σημαντικές αγορές, ενώ θα κατασκευάζεται εκεί όπου και θα πωλείται. Δηλαδή στη Wuhan της Κίνας (έως το τέλος του 2012), και στην Kaluga της Ρωσίας (πρώτο εξάμηνο του 2013). Η γαλλική φίρμα τονίζει πως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του θα είναι η άνεση στους επιβάτες και το υψηλό επίπεδο εξοπλισμού που θα περιλαμβάνει έως και GPS με οθόνη αφής, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα keyless start. Από πλευράς κινητήρων θα υπάρχει επιλογή μεταξύ συνόλων βενζίνης απόδοσης 135, 150 και 170 ίππων.
Σε κάθε περίπτωση, το δικό μας ενδιαφέρον εντοπίζεται σαφώς περισσότερο στο C-Elysee το οποίο ΙΣΩΣ να το δούμε και στην ελληνική αγορά, μετά το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου που θα γίνει στο Παρίσι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου