To Audi RS6 Avant συστήνεται ως ένα "υψηλών επιδόσεων sportscar για καθημερινή χρήση" και φαίνεται να διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά και τεχνικών χαρακτηριστικών που να στοιχειοθετούν τον παραπάνω ισχυρισμό.
Εξωτερικά η έκδοση RS6 ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά χάρη στην παρουσία στοιχείων όπως οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί, οι λεπτομέρειες από αλουμίνιο και η σκούρα κυψελοειδής γρίλια με το σήμα quattro στο μπροστινό τμήμα. Πίσω, το sport του προσανατολισμό σηματοδοτούν η αεροτομή, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης και ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Την εικόνα του συμπληρώνουν οι τροχοί των 20 ιντσών.
Κάτω από τις επιφάνειες του πρακτικού sportscar βρίσκεται ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 με χωρητικότητα 4,0 λίτρων με απόδοση 560 ίππων και 700 Nm ροπής. Συνδυάζεται με κιβώτιο οχτώ σχέσεων tiptronic το οποίο με τη συνδρομή του συστήματος quattro, μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς του Audi RS6 Avant, διαχειριζόμενο την κατανομή της ροπής αναλόγως με τις συνθήκες. Ως αποτέλεσμα το RS6 Avant επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 250 χλμ./ώρα ή ακόμα και τα 305 χλμ./ώρα με την επιλογή προαιρετικού πακέτου Dynamic Plus.
Παράλληλα με τις υψηλές επιδόσεις το Audi RS6 διαθέτει μια σειρά τεχνολογιών που να περιορίζουν το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά κατά περίπου 40%. Σε αυτές συγκαταλέγονται το σύστημα start/stop αλλά και η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων που, διακόπτει τη λειτουργία των μισών –τεσσάρων στη συγκεκριμένη περίπτωση- κυλίνδρων του κινητήρα, όταν δεν απαιτείται η συνδρομή τους. Ως αποτέλεσμα το μέγεθος κατανάλωσης του RS6 περιορίζεται σε 9,8 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα με τις αυξημένες επιδόσεις το RS6 διαθέτει και μια σειρά από αναβαθμισμένα στοιχεία που καλούνται την καλύτερη διαχείριση της γενναιόδωρης ισχύος του στο δρόμο. Σε αυτά συγκαταλέγονται η ρυθμιζόμενη αερανάρτηση η οποία μειώνει το ύψος της κατά δύο εκατοστά και το υψηλών επιδόσεων σύστημα πεδησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου