Ξεκινά η διάθεση της έβδομης γενιάς Golf στην ελληνική αγορά, λίγο χρονικό διάστημα μετά την αποκάλυψη του στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού που ακολούθησε της ειδικής εκδήλωσης στο Βερολίνο. Το γερμανικό μικρομεσαίο είναι το πιο ιστορικό μοντέλο στη γκάμα της VW και μετρά ήδη 38 χρόνια παρουσίας και 29.130.000 πωλήσεις μέσα σε έξι γενιές. Το νέο Golf είναι μακρύτερο κατά 5,5 εκατοστά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, 1,2 εκατοστά φαρδύτερο αλλά 2,7 εκατοστά χαμηλότερο χάρη στη νέα του σχεδίαση που αυξάνει και τη σπορ εικόνα του σε σχέση με το παρελθόν.
Φυσικά το νέο Golf διατηρεί το ίδιο σοβαρό και πειθαρχημένο προφίλ του, έχοντας εκμοντερνιστεί στα σημεία αλλά και αυξάνοντας την αίσθηση ποιότητας στο εσωτερικό. Το γερμανικό μικρομεσαίο διαθέτει πλέον από την βασική κιόλας έκδοση οθόνη αφής πολλαπλών ενδείξεων, καθώς και -μεταξύ άλλων- 7 αερόσακους, ESP, XDS, ηλεκτρικό χειρόφρενο και Auto hold. Στην πρώτη, σύντομη οδηγική επαφή που είχαμε τις εκδόσεις 1.2 TSI με 85 ίππους και 1.6 ΤDI 105 ίππων, γίνεται αισθητή η εξοικονόμηση βάρους χάρη στη νέα πλατφόρμα MQB, αλλά και η παραδοσιακά στιβαρή αίσθηση που συνοδεύει τα τελευταία χρόνια το Golf.
Oι συγκεκριμένες εκδόσεις δεν έχουν φτιαχτεί για καυτές επιδόσεις, αλλά για άνεση και οικονομία καυσίμου, για αυτό και συναντά κανείς την πιο μαλακή ανάρτηση που κάνει τη ζωή ευκολότερη στην πόλη, ενώ οι εκδόσεις με ιπποδύναμη μεγαλύτερη των 122 ίππων διαθέτουν πιο ισορροπημένη ρύθμιση ανάρτησης ανάμεσα σε κράτημα και άνεση. Το νέο Golf προς το παρόν θα διατίθεται με τις εκδόσεις TSI 85, 105, 122 και 140 ίππων (μόνο σε αυτή την έκδοση συναντάμε την τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων), αλλά και με τον 1.6 TDI 105 ίππων, σε τρείς εκδόσεις εξοπλισμού.
Επιπλέον του εξοπλισμού της βασικής Design που αναφέραμε παραπάνω, η Generation διαθέτει δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, υποβραγχιόνιο, cruise control και climatronic δύο ζωνών κλιματισμού. Στις τιμές πώλησης που θα δείτε στον παρακάτω πίνακα το πεντάθυρο Golf είναι 900€ ακριβότερο από το τρίθυρο που αναγράφεται. Αξίζει να σημειωθεί ότι την ερχόμενη άνοιξη θα έρθουν στην Ελλάδα οι ταχύτερες εκδόσεις GTI και GTD, τον Ιούνιο το BlueMotion (με κινητήρα diesel και 85 γραμμάρια CO2/χλμ.), Τον Αύγουστο η έκδοση Ecofuel με φυσικό αέριο και από το 2014 το ηλεκτροκίνητο e-Golf και το Plug-in Hybrid.
Oι συγκεκριμένες εκδόσεις δεν έχουν φτιαχτεί για καυτές επιδόσεις, αλλά για άνεση και οικονομία καυσίμου, για αυτό και συναντά κανείς την πιο μαλακή ανάρτηση που κάνει τη ζωή ευκολότερη στην πόλη, ενώ οι εκδόσεις με ιπποδύναμη μεγαλύτερη των 122 ίππων διαθέτουν πιο ισορροπημένη ρύθμιση ανάρτησης ανάμεσα σε κράτημα και άνεση. Το νέο Golf προς το παρόν θα διατίθεται με τις εκδόσεις TSI 85, 105, 122 και 140 ίππων (μόνο σε αυτή την έκδοση συναντάμε την τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων), αλλά και με τον 1.6 TDI 105 ίππων, σε τρείς εκδόσεις εξοπλισμού.
Επιπλέον του εξοπλισμού της βασικής Design που αναφέραμε παραπάνω, η Generation διαθέτει δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, υποβραγχιόνιο, cruise control και climatronic δύο ζωνών κλιματισμού. Στις τιμές πώλησης που θα δείτε στον παρακάτω πίνακα το πεντάθυρο Golf είναι 900€ ακριβότερο από το τρίθυρο που αναγράφεται. Αξίζει να σημειωθεί ότι την ερχόμενη άνοιξη θα έρθουν στην Ελλάδα οι ταχύτερες εκδόσεις GTI και GTD, τον Ιούνιο το BlueMotion (με κινητήρα diesel και 85 γραμμάρια CO2/χλμ.), Τον Αύγουστο η έκδοση Ecofuel με φυσικό αέριο και από το 2014 το ηλεκτροκίνητο e-Golf και το Plug-in Hybrid.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου