Σύμφωνα με την Tesla το Model S είναι το πρώτο premium σεντάν που εκμεταλλεύεται την αρχιτεκτονική ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου. Έτσι ο πρωτοποριακός ηλεκτροκινητήρας του είναι τοποθετημένος κάτω από το δάπεδο εξασφαλίζοντας ένας εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους, ενώ την ευελιξία και την ακρίβεια στους χειρισμούς την εγγυάται και το αλουμινένιο πλαίσιό του.
Παράλληλα η πολύ καλή αεροδυναμική του σε συνδυασμό με τους συσσωρευτές μεγάλης ενεργειακής πυκνότητας που διαθέτει –οι καλύτεροι παγκοσμίως στο συγκεκριμένο τομέα- του εξασφαλίζουν τη μεγαλύτερη αυτονομία (της τάξης των 480 χιλιομέτρων) για αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο. Κι αυτό γιατί το Tesla Model S δεν διαθέτει κάποιο κινητήρα εσωτερικής καύσης που φορτίζει τους συσσωρευτές προκειμένου αυτοί με τη σειρά τους να τροφοδοτήσουν τον ηλεκτροκινητήρα. Παράλληλα πέρα από μεγάλη αυτονομία έχει να παρουσιάσει και πολύ καλές επιδόσεις, μιας και τα 0-97 χλμ/ ώρα (μην ξεχνάτε πως πρόκειται για αμερικάνικο μοντέλο, οπότε αυτή η τιμή είναι τα 0-60 μίλια) έρχονται σε μόλις 4,4”.
Η απουσία πάντως συμβατικού κινητήρα απελευθερώνει χώρους στο εσωτερικό του Model S, με αποτέλεσμα να μπορεί να μετακινήσει 5 ενήλικες και δύο παιδιά σε ειδικά καθίσματα, τοποθετημένα αντίθετα προς τη φορά κίνησης. Χαρακτηριστικό του εσωτερικού του είναι και η μεγάλη οθόνη αφής των 17 ιντσών(!) που είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα.
Το Tesla Model S πωλείται ήδη στις ΗΠΑ, ενώ στην Ευρώπη αναμένεται στα μέσα του 2013.
Η απουσία πάντως συμβατικού κινητήρα απελευθερώνει χώρους στο εσωτερικό του Model S, με αποτέλεσμα να μπορεί να μετακινήσει 5 ενήλικες και δύο παιδιά σε ειδικά καθίσματα, τοποθετημένα αντίθετα προς τη φορά κίνησης. Χαρακτηριστικό του εσωτερικού του είναι και η μεγάλη οθόνη αφής των 17 ιντσών(!) που είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα.
Το Tesla Model S πωλείται ήδη στις ΗΠΑ, ενώ στην Ευρώπη αναμένεται στα μέσα του 2013.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου