Tα αυτοκίνητα Saab διακρίνονταv πάντα για την πολυτέλεια, το κύρος και την ελκυστική τους εμφάνιση, με την cabrio έκδοση να αναδεικνύει όλα τα παραπάνω στο μέγιστο βαθμό.
Η σουηδική φίρμα λάνσαρε το πρώτο cabrio μοντέλο της, το Saab 900, το 1983. Το τελευταίο ανοικτό αυτοκίνητο της γκάμας, βασίζεται στην κλειστή έκδοση του 9-3 με την υφασμάτινη οροφή, να προσδίδει περισσότερη φινέτσα. Επιπλέον δεν εμφανίζει τριγμούς και δεν επιτρέπει στον αέρα να περνά στην καμπίνα. Στο δρόμο εμφανίζεται απόλυτα σταθερό, με τους δίλιτρους κινητήρες και τον 2,8 Turbo να προσφέρουν υψηλές επιδόσεις.
Το 9-3 Convertible διατίθεται με τρία μηχανικά σύνολα 2,0 λίτρων, απόδοσης 150, 175 και 210 ίππων στην έκδοση Aero, και τον κορυφαίο κινητήρα V6 2,8 Turbo με τους 280 ίππους. Όλοι τους είναι υπετροφοδοτούμενοι, με την διαφορά τους να βρίσκεται στην πίεση του τούρμπο. Στους δύο πρώτους φθάνει τα 0,7 bar, έχοντας σχεδόν τις ίδιες επιδόσεις και επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει. Στην έκδοση Aero φθάνει στα 0,85 bar, έχοντας ένα χαρακτηριστικό σφύριγμα στο πάτημα του γκαζιού. Και οι τρεις κινητήρες εμφανίζονται γραμμικοί και κινούν με άνεση το αμάξωμα των 1.650 κιλών, με αυτόν με τους 210 ίππους να έχει πολύ μεγαλύτερα αποθέματα ισχύος στις υψηλές στροφές, περιλαμβάνοντας επιπλέον και διακόπτες πίσω από το τιμόνι για εναλλαγές των σχέσεων.
Το 9-3 Convertible διατίθεται με τρία μηχανικά σύνολα 2,0 λίτρων, απόδοσης 150, 175 και 210 ίππων στην έκδοση Aero, και τον κορυφαίο κινητήρα V6 2,8 Turbo με τους 280 ίππους. Όλοι τους είναι υπετροφοδοτούμενοι, με την διαφορά τους να βρίσκεται στην πίεση του τούρμπο. Στους δύο πρώτους φθάνει τα 0,7 bar, έχοντας σχεδόν τις ίδιες επιδόσεις και επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει. Στην έκδοση Aero φθάνει στα 0,85 bar, έχοντας ένα χαρακτηριστικό σφύριγμα στο πάτημα του γκαζιού. Και οι τρεις κινητήρες εμφανίζονται γραμμικοί και κινούν με άνεση το αμάξωμα των 1.650 κιλών, με αυτόν με τους 210 ίππους να έχει πολύ μεγαλύτερα αποθέματα ισχύος στις υψηλές στροφές, περιλαμβάνοντας επιπλέον και διακόπτες πίσω από το τιμόνι για εναλλαγές των σχέσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου