Με ελαφρά διαφοροποιημένη αισθητική, καλύτερη οδική συμπεριφορά και, το κυριότερο, ένα νέο σύστημα προστασίας πεζών, η Mazda αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή του δημοφιλούς της roadster. Η επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας ήρθε να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες που είχαν διαρρεύσει 4 μήνες πριν. Η νεότερη εκδοχή του MX-5 διαθέτει ελαφρά επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, που προσδίδουν κάτι σε δυναμισμό.
Παράλληλα, οι μηχανικοί της εταιρίας, για να τονίσουν ακόμα περισσότερο τον fun to drive χαρακτήρα του μοντέλου, βελτίωσαν την απόκριση του γκαζιού, καθώς και τη γραμμικότητά του στις χαμηλές ταχύτητες. Επιπροσθέτως, αναβάθμισαν το σύστημα πέδησης, ενώ ασχολήθηκαν και με την κατανομή του βάρους στους δύο άξονες. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με την εταιρία, είναι να δημιουργήσουν το καλύτερο οδηγικά MX-5 που βγήκε ποτέ από τη γραμμή παραγωγής, αν και αυτό μένει να αποδειχτεί. Εκεί που σίγουρα πάντως διακρίνεται, είναι στο θέμα της αυξημένης προστασίας σε συγκρούσεις πεζών. Ένα νέο σύστημα που ανασηκώνει το καπό, καθώς και η ειδική μέριμνα που έχει δοθεί στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, περιορίζουν σημαντικά την πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού στο κεφάλι και στα κάτω άκρα κάποιου που, ατυχώς, θα βρεθεί στο δρόμο του.
Κατά τα άλλα, στο κομμάτι των κινητήρων δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Παραμένουν τα δύο μηχανικά σύνολα των 1,8 και 2,0 λίτρων, με ιπποδυνάμεις 126 και 160 ίππους αντίστοιχα. Αυτά συνοδεύονται με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια έξι σχέσεων. Η παραγωγή του ανανεωμένου MX-5 αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, Για την διάθεσή του, ωστόσο, στην ελληνική αγορά, δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση.
Παράλληλα, οι μηχανικοί της εταιρίας, για να τονίσουν ακόμα περισσότερο τον fun to drive χαρακτήρα του μοντέλου, βελτίωσαν την απόκριση του γκαζιού, καθώς και τη γραμμικότητά του στις χαμηλές ταχύτητες. Επιπροσθέτως, αναβάθμισαν το σύστημα πέδησης, ενώ ασχολήθηκαν και με την κατανομή του βάρους στους δύο άξονες. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με την εταιρία, είναι να δημιουργήσουν το καλύτερο οδηγικά MX-5 που βγήκε ποτέ από τη γραμμή παραγωγής, αν και αυτό μένει να αποδειχτεί. Εκεί που σίγουρα πάντως διακρίνεται, είναι στο θέμα της αυξημένης προστασίας σε συγκρούσεις πεζών. Ένα νέο σύστημα που ανασηκώνει το καπό, καθώς και η ειδική μέριμνα που έχει δοθεί στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, περιορίζουν σημαντικά την πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού στο κεφάλι και στα κάτω άκρα κάποιου που, ατυχώς, θα βρεθεί στο δρόμο του.
Κατά τα άλλα, στο κομμάτι των κινητήρων δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Παραμένουν τα δύο μηχανικά σύνολα των 1,8 και 2,0 λίτρων, με ιπποδυνάμεις 126 και 160 ίππους αντίστοιχα. Αυτά συνοδεύονται με μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια έξι σχέσεων. Η παραγωγή του ανανεωμένου MX-5 αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, Για την διάθεσή του, ωστόσο, στην ελληνική αγορά, δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου