Η 4η γενιά Clio ξεκινά μια νέα εποχή για τη Renault, εκεί όπου το ελκυστικό design και οι μικρού κυβισμού κινητήρες θα παντρευτούν με την παραδοσιακή άνεση και ασφάλεια των δημιουργημάτων της μάρκας.
Ακολουθώντας μια μακρά παράδοση της Renault στη κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, το Clio παρέλαβε τη –βαριά– σκυτάλη από το Renault 5 στις αρχές της δεκαετίας του ’90, ώστε όχι μόνο να συνεχίσει την παράδοση αυτή, αλλά και να την ενισχύσει έναντι μάλιστα ενός αυξανόμενου ανταγωνισμού. Ύστερα από 22 χρόνια, 3 γενιές και πωλήσεις που ξεπερνούν τα 12.000.000 αυτοκίνητα, το Clio έχει να επιδείξει πολλά βραβεία και διακρίσεις (π.χ. το Clio I ήταν το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 1991 και το Clio III του 2006), ενώ ήταν και το πρώτο μικρό μοντέλο που κατάφερε να λάβει 4 αστέρια (1998, Clio II) και 5 αστέρια (2005, Clio II) στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP. Μετά από όλα αυτά, η παρουσίαση σήμερα του 4ης γενιάς Clio αποκτά ιδιαίτερη σημασία για την αυτοκίνηση, ειδικά από τη στιγμή που η Renault αποφάσισε να μας γνωρίσει σε αυτό το Clio τόσο τη νέα σχεδιαστική της ταυτότητα, όσο και τους νέους «downsized» κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Τονίζοντας τη σημασία του νέου Clio, η Renault επέλεξε αυτό να είναι το μοντέλο της εκείνο, στο οποίο θα κάνουν την πρεμιέρα τους μια σειρά από νέα και άκρως ενδιαφέροντα μοτέρ. Με το λανσάρισμά του Clio λοιπόν, θα δούμε το νέο, ολοκαίνουργιο 0,9 TCe 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα της μάρκας. Το μοτέρ αυτό με χωρητικότητα μόλις 898 κ.εκ., αποδίδει 90 ίππους και προσφέρει 135 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000 στροφές, την ίδια στιγμή που κρατά την κατανάλωση χαμηλά και μειώνει τις εκπομπές ρύπων στα 104 γρ.χλμ ή μόνο στα 99 γρ./χλμ. στην πιο οικολογική έκδοση Eco-Drive. Αρκετό ενδιαφέρον έχουμε και στο πεδίο των diesel, εκεί όπου ο επίσης νέος 1,5 dCi των 90 ίππων προσφέρει υψηλή ροπή 220 Nm και μειώνει την κατανάλωση μόλις στα 3,6 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 93 γρ./χλμ.). Και επιπλέον αυτών, μέσα στο 2013 αναμένουμε επίσης να δούμε τον ολοκαίνουργιο, άμεσου ψεκασμού 1,2 TCe βενζινοκινητήρα των 120 ίππων, ο οποίος θα συνδυαστεί με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έναντι 5 σχέσεων των υπολοίπων.
Τονίζοντας τη σημασία του νέου Clio, η Renault επέλεξε αυτό να είναι το μοντέλο της εκείνο, στο οποίο θα κάνουν την πρεμιέρα τους μια σειρά από νέα και άκρως ενδιαφέροντα μοτέρ. Με το λανσάρισμά του Clio λοιπόν, θα δούμε το νέο, ολοκαίνουργιο 0,9 TCe 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα της μάρκας. Το μοτέρ αυτό με χωρητικότητα μόλις 898 κ.εκ., αποδίδει 90 ίππους και προσφέρει 135 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.000 στροφές, την ίδια στιγμή που κρατά την κατανάλωση χαμηλά και μειώνει τις εκπομπές ρύπων στα 104 γρ.χλμ ή μόνο στα 99 γρ./χλμ. στην πιο οικολογική έκδοση Eco-Drive. Αρκετό ενδιαφέρον έχουμε και στο πεδίο των diesel, εκεί όπου ο επίσης νέος 1,5 dCi των 90 ίππων προσφέρει υψηλή ροπή 220 Nm και μειώνει την κατανάλωση μόλις στα 3,6 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 93 γρ./χλμ.). Και επιπλέον αυτών, μέσα στο 2013 αναμένουμε επίσης να δούμε τον ολοκαίνουργιο, άμεσου ψεκασμού 1,2 TCe βενζινοκινητήρα των 120 ίππων, ο οποίος θα συνδυαστεί με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έναντι 5 σχέσεων των υπολοίπων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου