Μέσω μίας σειράς βελτιώσεων, η Opel κατάφερε να περιορίσει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση της συγκεκριμένης έκδοσης Corsa, χαρίζοντάς της τον τίτλο του οικονομικότερου πετρελαιοκίνητου μοντέλου στην ιστορία της φίρμας.
Για να πετύχει την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης στα Corsa 1,3 CDTI ecoFlex του 2013, η εταιρία εγκατέστησε μία αναβαθμισμένη κεντρική υπολογιστική μονάδα, μία νέα αντλία λαδιού και ένα βελτιωμένο μηχανικό κιβώτιο. Αλλαγές υπήρξαν επίσης στην ανάρτηση, στα χαμηλής αντίστασης κύλισης ελαστικά και στις χαμηλού ιξώδους βαλβολίνες του κιβωτίου.
Οι αλλαγές αυτές δεν έχουν επηρεάσει την απόδοση του αυτοκινήτου, που παραμένει στους 95 ίππους και στα 190 Nm ροπής. Αντιθέτως, έχουν ρίξει την κατανάλωση στα 3,3 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 88 γρ./ χλμ. Όπως δηλώνει και ο Mike Ableson, Αντιπρόεδρος μηχανολογίας της Opel «Σε μόλις πέντε χρόνια, από την κυκλοφορία του πρώτου Corsa ecoFlex μέχρι σήμερα, καταφέραμε να περιορίσουμε την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 κατά 26%, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την απόδοση σε ποσοστό μεγαλύτερο του 26%. Οι πελάτες μας το εκτιμούν αυτό, όπως και το περιβάλλον».
Οι αλλαγές αυτές δεν έχουν επηρεάσει την απόδοση του αυτοκινήτου, που παραμένει στους 95 ίππους και στα 190 Nm ροπής. Αντιθέτως, έχουν ρίξει την κατανάλωση στα 3,3 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 88 γρ./ χλμ. Όπως δηλώνει και ο Mike Ableson, Αντιπρόεδρος μηχανολογίας της Opel «Σε μόλις πέντε χρόνια, από την κυκλοφορία του πρώτου Corsa ecoFlex μέχρι σήμερα, καταφέραμε να περιορίσουμε την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 κατά 26%, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την απόδοση σε ποσοστό μεγαλύτερο του 26%. Οι πελάτες μας το εκτιμούν αυτό, όπως και το περιβάλλον».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου