Το βράδυ της Τρίτης αποκαλύφθηκε τελικά η έβδομη γενιά του VW Golf, όπως είχαν υποσχεθεί οι άνθρωποι της εταιρείας πριν από λίγες εβδομάδες. Το γερμανικό μικρομεσαίο best seller είναι μακρύτερο κατά 5,6 εκατοστά σε σχέση με τον προκάτοχο του (4,255 μέτρα μήκος), φαρδύτερο κατά 2 εκατοστά, ενώ και το μεταξόνιο του είναι μακρύτερο κατά 5,9 εκατοστά, απόρροια της νέας πλατφόρμας MQB. Ως αποτέλεσμα οι χώροι εμφανίζουν αισθητή βελτίωση με τους αριθμούς να κάνουν λόγο για αύξηση του χώρου αποσκευών από 350 στα 380 λίτρα. Αντίθετα με τα υπόλοιπα σημεία, το ύψος του νέου Golf έχει μειωθεί κατά 3 εκατοστά, δείχνοντας ίσως και κάποιο σπορ προσανατολισμό ή βελτιωμένη αεροδυναμικά σχεδίαση. Στο εσωτερικό τα πρώτα δείγματα γραφής αφήνουν την εντύπωση πως έχει βελτιωθεί η ποιότητα των υλικών στα πρότυπα του συγγενούς Audi A3, κρίνοντας όμως περισσότερο με βάση τα λεγόμενα των γερμανών και λιγότερο από την φωτογραφική απεικόνιση.
Το γερμανικό μοντέλο, πιστό στα μικρά βήματα (αλλά πάντα προς τη βελτίωση) θα υποδεχτεί και νέες εκδόσεις κινητήρων TSI (140 και 180 ίππων) με σύστημα shut off των κυλίνδρων (cylinder on demand κατά τη VW) για μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου, καθώς και ισχυρότερους κινητήρες turbodiesel με απόδοση 110, 150 και 180 ίππους. Φυσικά δεν θα απουσιάζουν από τη γκάμα οι εκδόσεις φυσικού αερίου, βιοαιθανόλης και BlueMotion Technology, που θα ακολουθήσουν έπειτα από το λανσάρισμα των mainstream εκδόσεων τον ερχόμενη Οκτώβριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου