Η κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν μοντέλων έχει το δικό της κοινό. Κόσμο που θέλει χώρους, άνεση αλλά και μοντέρνα εμφάνιση, οικονομία και πρακτικότητα. Τα βασικά δηλαδή συστατικά του νέου Toledo.
Η τέταρτη γενιά του Τοledo, που παρουσιάστηκε επίσημα στην ομώνυμη μεσαιωνική πόλη της Ισπανίας έχει βαρύ φορτίο στην πλάτη. Με μήκος 4,48 μ., μεταξόνιο 2.602 χλμ. και χώρο αποσκευών 550 λτ. έρχεται να μπει ξανά στην κατηγορία των compact sedan, όπως οι δυο πρώτες γενιές του, που είχαν τύχει αναγνώρισης και επιτυχίας σε αντίθεση με το τρίτης γενιάς, πεντάθυρο χατσμπακ, προηγούμενο μοντέλο, που είχε σταματήσει το 2009.
Το νέο Toledo βασίζεται σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα των Polo/Fabia/Ibiza και αν αυτό σας ακούγεται γνωστό μαζί με τις βασικές διαστάσεις, είναι γιατί το διαβάσατε πριν λίγο καιρό και για το Skoda Rapid, που είναι αδελφό μοντέλο. Τα δύο σεντάν μοιράζονται και τα μηχανικά μέρη, ενώ θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής στην Τσεχία.
Για την Ελλάδα, η γκάμα των κινητήρων βενζίνης του νέου Toledo θα αποτελείται αρχικά από τρεις τούρμπο κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν πετρελαίου. Οι πρώτοι είναι οι άμεσου ψεκασμού ΤSΙ των 1.200 και 1.400 κυβικών, με 85/105 και 122 ίππους αντίστοιχα. Ο 1,2 TSI των 85 ίππων συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ αυτός των 105 με εξατάχυτο και χάρη στη ροπή των 175 Nm στις μόλις 1.550 σ.α.λ., εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα). Από την άλλη, η επίσημη μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Seat είναι εδώ 5,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα –τιμή πολύ καλή για το μέγεθος και τους διαθέσιμους χώρους- και οι εκπομπές CO2 της τάξης των 125 γραμμαρίων το χιλιόμετρο (5,0 λτ/100 χλμ. και 116 γρ./χλμ. στην έκδοση Ecomotive με start/stop, ελαστικά χαμηλής τριβής και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα).
Πότε έρχεται;Το νέο Seat Toledo αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του προσεχή Μάρτη. Τιμές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί μιας και η ελληνική αντιπροσωπεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με το εργοστάσιο. Στόχος πωλήσεων είναι οι 400 μονάδες και η επίτευξη του θα εξαρτηθεί σημαντικά από την τιμή του νέου Toledo, που φυσικά οφείλει να μην παρεκκλίνει προς τα επάνω σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις το Skoda Rapid, που θα διατεθεί από τον Δεκέμβριο. Αναμένουμε λοιπόν τις εξελίξεις
Η τέταρτη γενιά του Τοledo, που παρουσιάστηκε επίσημα στην ομώνυμη μεσαιωνική πόλη της Ισπανίας έχει βαρύ φορτίο στην πλάτη. Με μήκος 4,48 μ., μεταξόνιο 2.602 χλμ. και χώρο αποσκευών 550 λτ. έρχεται να μπει ξανά στην κατηγορία των compact sedan, όπως οι δυο πρώτες γενιές του, που είχαν τύχει αναγνώρισης και επιτυχίας σε αντίθεση με το τρίτης γενιάς, πεντάθυρο χατσμπακ, προηγούμενο μοντέλο, που είχε σταματήσει το 2009.
Το νέο Toledo βασίζεται σε μια τροποποιημένη πλατφόρμα των Polo/Fabia/Ibiza και αν αυτό σας ακούγεται γνωστό μαζί με τις βασικές διαστάσεις, είναι γιατί το διαβάσατε πριν λίγο καιρό και για το Skoda Rapid, που είναι αδελφό μοντέλο. Τα δύο σεντάν μοιράζονται και τα μηχανικά μέρη, ενώ θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής στην Τσεχία.
Για την Ελλάδα, η γκάμα των κινητήρων βενζίνης του νέου Toledo θα αποτελείται αρχικά από τρεις τούρμπο κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν πετρελαίου. Οι πρώτοι είναι οι άμεσου ψεκασμού ΤSΙ των 1.200 και 1.400 κυβικών, με 85/105 και 122 ίππους αντίστοιχα. Ο 1,2 TSI των 85 ίππων συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ αυτός των 105 με εξατάχυτο και χάρη στη ροπή των 175 Nm στις μόλις 1.550 σ.α.λ., εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ. και τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα). Από την άλλη, η επίσημη μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Seat είναι εδώ 5,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα –τιμή πολύ καλή για το μέγεθος και τους διαθέσιμους χώρους- και οι εκπομπές CO2 της τάξης των 125 γραμμαρίων το χιλιόμετρο (5,0 λτ/100 χλμ. και 116 γρ./χλμ. στην έκδοση Ecomotive με start/stop, ελαστικά χαμηλής τριβής και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα).
Πότε έρχεται;Το νέο Seat Toledo αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του προσεχή Μάρτη. Τιμές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί μιας και η ελληνική αντιπροσωπεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με το εργοστάσιο. Στόχος πωλήσεων είναι οι 400 μονάδες και η επίτευξη του θα εξαρτηθεί σημαντικά από την τιμή του νέου Toledo, που φυσικά οφείλει να μην παρεκκλίνει προς τα επάνω σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις το Skoda Rapid, που θα διατεθεί από τον Δεκέμβριο. Αναμένουμε λοιπόν τις εξελίξεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου