Η εφαρμογή του κινητήρα πετρελαίου 1,3 TDCi στο mini Ford Ka προσφέρει οικονομικές επιδόσεις και αναδεικνύει στο έπακρο το σπορτίφ χαρακτήρα του.
Το Ka το γνωρίσαμε εδώ και 5 χρόνια, ως το alter ego του Fiat 500. Δύο μοντέλα που εξελίχθηκαν από κοινού, αλλά το καθένα κλήθηκε να «παίξει» διαφορετικό ρόλο. Το 500 πέτυχε και με το παραπάνω (εμπορικά και όχι μόνο) ως άξιος διάδοχος του ιστορικού μοντέλου. Το Ka έπρεπε να μεταφέρει το DNA της Ford στη μικρότερη των κατηγοριών. Απλό σε σχεδίαση, compact σε διαστάσεις, αλλά σπορτίφ σε χαρακτήρα, αποκτά πολύ ενδιαφέρον στη diesel εκδοχή του.
Το turbo diesel μοτέρ του Κa είναι ιταλικής καταγωγής και «φοριέται» σε πάρα πολλά μοντέλα, από το Fiat Panda μέχρι το Opel Astra. Με τεχνολογία common rail, ο κινητήρας εδώ προσφέρει 74 ίππους και 145 Nm ροπής. Δεδομένου του μικρού βάρους του Ka και της σχετικά σφιχτής κλιμάκωσης του 5τάχυτου κιβωτίου οι επιδόσεις που προσφέρει είναι εξαιρετικές, αναβαθμίζοντας τον αστικό χαρακτήρα του μοντέλου. Ο κινητήρας προσφέρει καλή απόκριση από τις χαμηλές στροφές, αλλά η πιο εντυπωσιακή του έκφανση είναι η απόδοσή του ψηλά, όπου η ροπή δείχνει να μην τελειώνει πριν επιτευχθεί η τελική. Η χαμηλή κατανάλωση επιτυγχάνεται με ρεαλιστική οδήγηση (και τη βοήθεια του Start&Stop), αλλά τα επίπεδα θορύβου είναι υψηλά, ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες, όπου δε βοηθάει και η ηχομόνωση.
Το turbo diesel μοτέρ του Κa είναι ιταλικής καταγωγής και «φοριέται» σε πάρα πολλά μοντέλα, από το Fiat Panda μέχρι το Opel Astra. Με τεχνολογία common rail, ο κινητήρας εδώ προσφέρει 74 ίππους και 145 Nm ροπής. Δεδομένου του μικρού βάρους του Ka και της σχετικά σφιχτής κλιμάκωσης του 5τάχυτου κιβωτίου οι επιδόσεις που προσφέρει είναι εξαιρετικές, αναβαθμίζοντας τον αστικό χαρακτήρα του μοντέλου. Ο κινητήρας προσφέρει καλή απόκριση από τις χαμηλές στροφές, αλλά η πιο εντυπωσιακή του έκφανση είναι η απόδοσή του ψηλά, όπου η ροπή δείχνει να μην τελειώνει πριν επιτευχθεί η τελική. Η χαμηλή κατανάλωση επιτυγχάνεται με ρεαλιστική οδήγηση (και τη βοήθεια του Start&Stop), αλλά τα επίπεδα θορύβου είναι υψηλά, ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες, όπου δε βοηθάει και η ηχομόνωση.
Οι επιδόσεις και η οικονομία που προσφέρει ο ιταλικός πετρελαιοκινητήρας στο Ka, το βάζουν για τα καλά στο χάρτη του ανταγωνισμού.
Μπορεί η τιμή να είναι αλμυρή (περίπου 2.000 ευρώ ακριβότερο από τη βασική έκδοση βενζίνης), αλλά η οδηγική εμπειρία που προσθέτει το σπορτίφ και το ταξιδιάρικο Ka αλλά και η πραγματική οικονομία μακροπρόθεσμα, το καθιστούν δελεαστική επιλογή ακόμα και μετά από 5 χρόνια καριέρας.
Μπορεί η τιμή να είναι αλμυρή (περίπου 2.000 ευρώ ακριβότερο από τη βασική έκδοση βενζίνης), αλλά η οδηγική εμπειρία που προσθέτει το σπορτίφ και το ταξιδιάρικο Ka αλλά και η πραγματική οικονομία μακροπρόθεσμα, το καθιστούν δελεαστική επιλογή ακόμα και μετά από 5 χρόνια καριέρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου