Η νέα Ferrari California στοχεύει σε (πλούσιους) ανθρώπους, οι οποίοι στην κυριολεξία τα θέλουν όλα: ένα supercar, που όμως θα είναι πρακτικό και ευκολοδήγητο, με εμφάνιση που θα κόβει την ανάσα και που τη μία στιγμή θα είναι κουπέ, ενώ την επόμενη θα... ξεσκουφώνεται για να προσφέρει τις χαρές των cabrio. Φυσικά, όταν επιταχύνει, στρίβει και φρενάρει θα προσφέρει τις συγκινήσεις που μόνο μια Ferrari μπορεί.
Ακόμα και ο ίδιος ο V8 κρύβει μια δική του καινοτομία: χρησιμοποιεί τεχνολογία άμεσου ψεκασμού με στόχο την οικονομία καύσιμου και την... περιορισμένη εκπομπή ρύπων (302 gr CO2/km). Ο 32βάλβιδος, αλουμινένιος V8 έχει χωρητικότητα 4.300 κυβικών εκατοστών και αποδίδει 460 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Το «ιπποφορβείο» αυτό είναι αρκετό για να επιταχύνει την California από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 4'' και να εξασφαλίσει τελική ταχύτητα πάνω από 300 χλμ/ώρα. Με άλλα λόγια η καταιγίδα των επιδόσεων της California υπόσχεται γερό ανακάτεμα στα μαλλιά των τυχερών επιβατών όταν η οροφή είναι ανοιχτή. Χαλάλι όμως....
Οι γρίλιες στα εμπρός φτερά αποτελούν μάλλον φόρο τιμής στα παλιά μοντέλα της σειράς California, η οποία έγινε το αγαπημένο supercar όλων των star του Χόλιγουντ. Το ίδιο ευελπιστεί να κάνει και η νέα California: να αποτελέσει την επιτομή των GT και να έχει επιτυχία στους κοσμικούς κύκλους. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που στην 2+2 καμπίνα είναι διάχυτη η πολυτέλεια, ο μοναδικός χαρακτήρας και το πάθος που οι άνθρωποι της Ferrari ξέρουν να βάζουν στα αυτοκίνητα που φτιάχνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου