To κοιτάς και αποκλείεται να το μπερδέψεις με κάτι εκτός από VW, αν και υπάρχουν αρκετά στοιχεία (τα φωτιστικά σώματα, η μάσκα κ.ά.) που το διαφοροποιούν αρκετά από τα μεγαλύτερα Polo και Golf. Το όμορφο αισθητικά αμάξωμα του up! δημιουργήθηκε από τον επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού Klaus Bischoff. «Αν θες να μεγιστοποιήσεις τους χώρους σε ένα μικρό αυτοκίνητο, τότε το ιδανικό σχήμα είναι το τετράγωνο. Στο up! τα καταφέραμε με μια καθαρή και δυναμική σχεδίαση» λέει ο αρχισχεδιαστής της εταιρείας. Ο παραπάνω ισχυρισμός δικαιολογείται άμεσα από τις διαστάσεις του αμαξώματος (3,54 μ. μήκος, 1,64 μ. πλάτος, 1,48 μ. ύψος) και μαζί με το Fiat 500 (3,55 μ. μήκος) είναι ένα από τα μικρότερα τετραθέσια αυτοκίνητα που υπάρχουν. Εντύπωση προκαλεί η επιβεβαίωση πως αργότερα θα δούμε και πεντάθυρη έκδοση, καθώς η πορεία του up! ξεκινά με τρίθυρο αμάξωμα.
Οι ειδικοί της VW προφανώς θεωρούν πως οι ατμοσφαιρικοί τρικύλινδροι κινητήρες ταιριάζουν γάντι στο «μικρό» τους, αφού αποδίδουν 60 και 75 ίππους με κατανάλωση 4,2 ή 4,3 λίτρα/100 χλμ. αντίστοιχα. Σημειώστε πως υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο (68 ίπποι και 3,2 λίτρα/100 χλμ.), ενώ μεγάλο κίνητρο για την αγορά του up! στην ελληνική αγορά θα αποτελέσουν τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, αφού αρκετές εκδόσεις έχουν εκπομπές κάτω από 100 γρ./χλμ.
Οι ειδικοί της VW προφανώς θεωρούν πως οι ατμοσφαιρικοί τρικύλινδροι κινητήρες ταιριάζουν γάντι στο «μικρό» τους, αφού αποδίδουν 60 και 75 ίππους με κατανάλωση 4,2 ή 4,3 λίτρα/100 χλμ. αντίστοιχα. Σημειώστε πως υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο (68 ίπποι και 3,2 λίτρα/100 χλμ.), ενώ μεγάλο κίνητρο για την αγορά του up! στην ελληνική αγορά θα αποτελέσουν τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, αφού αρκετές εκδόσεις έχουν εκπομπές κάτω από 100 γρ./χλμ.
Μιλώντας για εκδόσεις εξοπλισμού, το up! θα διατίθεται σε τρεις (take up!, move up!, high up!), οι οποίες θα συνδυάζονται με έξτρα πακέτα (boxes), όπως το kid box, που περιλαμβάνει σετ φαγητού, παιχνίδια, σάκο αποθήκευσης για παιδικά αντικείμενα κ.ά. Την προσοχή αποσπά η προσθαφαιρούμενη προαιρετική οθόνη PID (Portable Infotainment Device) με πλοήγηση της Navigon, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το σύστημα «μετατρέπεται» σε trip computer αλλά και σε κάμερα οπισθοπορίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου