Δεν χρειάστηκαν περισσότερα από 21 δευτερόλεπτα για να αναδιπλωθεί η γυάλινη οροφή και να αποκαλύψει τη... φυσική όψη του Renault Megane CC. Σύγχρονες γραμμές κατά μήκος του αμαξώματος, δυναμική σχεδίαση και προφίλ που δείχνει πως οι Γάλλοι κράτησαν λίγα πράγματα από το προηγούμενο μοντέλο. Ένα από αυτά είναι οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, μεταξύ των οποίων και ολόκληρη η οροφή, που προσδίδει κομψότητα όταν την αντικρίζεις από έξω και δημιουργεί ένα φωτεινό και ευχάριστο εσωτερικό για τους επιβάτες. Αυτό, όπως είναι λογικό, δεν φέρει αλλαγές σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του Megane, που κρατάει τα σύγχρονα στοιχεία, όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα μαλακά υλικά στο ταμπλό.
Σχεδόν τα πάντα είναι προσανατολισμένα με γνώμονα την άνεση και τη βελτίωση της διάθεσης των επιβατών. Για λόγους κυρίως αεροδυναμικής το παρμπρίζ μετακινήθηκε κατά έξι εκατοστά, προστέθηκε διάφανος αεροφράκτης ανάμεσα στα πίσω προσκέφαλα και έτσι ελαχιστοποιήθηκαν οι στροβιλισμοί του αέρα. Για την ακρίβεια, μέχρι τα 100 χλμ./ώρα η κόμμωσή σας θα παραμείνει ατσαλάκωτη, ενώ οι πίσω, που διαμαρτύρονται ήδη για το χώρο που τους στενεύει στα γόνατα, επηρεάζονται από τα 90 χλμ./ώρα και πάνω. Η αλήθεια είναι πως το μεταξόνιο των 2,609 μέτρων επέτρεψε αξιοπρεπείς χώρους για τα δεδομένα της κατηγορίας και μάλιστα ένα πορτμπαγκάζ της τάξης των 417 λίτρων με κλειστή οροφή. Όσο για την ασφάλεια, δύο roll bars ύψους 23 εκατοστών αναπτύσσονται σε περίπτωση ανατροπής και περιορίζουν τις πιθανότητες ατυχήματος. Σύμμαχος φυσικά σε αυτό είναι και ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 Tce με απόδοση 130 ίππους, που κινεί με μεγάλη άνεση το αμάξωμα του ανοιχτού Megane και δεν θα πει όχι σε μία ακόμη πιο σβέλτη διαδρομή (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7'' και σχεδόν 20 χλγμ. ροπής). Το τιμόνι είναι καλό σε αίσθηση, ενώ ο επιλογέας έξι σχέσεων θα μπορούσε να είναι πιο ακριβής στις αλλαγές. Παρόλα αυτά η κλιμάκωση είναι σωστή και δίνει ένα χεράκι βοηθείας στην κατανάλωση, ώστε να κυμαίνεται κοντά στα 9 λίτρα/100 χλμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου