To νέο Ranger, μετά το λανσάρισμά του στα τέλη του 2006, δείχνει να "πατάει γερά" και να κερδίζει το ιδιαίτερο και απαιτητικό κοινό που αναζητά ένα αξιόλογο pick up. Και βάση αυτής της εικόνας, η Ford εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την απήχηση που έχει ο δυναμικός σχεδιασμός του Ranger, με την προσθήκη ενός μεγαλύτερου κινητήρα 3.000 κ.εκ.
Όσο και αν παραπλανά η αλκαντάρα με τις πορτοκαλί ραφές στα καθίσματα του Ranger και το προσεγμένο εσωτερικό του, στα μονοπάτια των Ιωαννίνων o "μαχητής" της Ford έδειξε να απολαμβάνει το τοπίο και τη δύσβατη διαδρομή που ακολουθήσαμε την ημέρα της παρουσίασής του, χωρίς να δυσκολευτεί σε κανένα σημείο. Σύμμαχος ο τρίλιτρος ΤurboDiesel κινητήρας που αποδίδει 156 ίππους. Η διαφορά του με τον 2,5λιτρο δεν είναι τόσο οι 13 ίπποι όσο η αύξηση της ροπής. Τα 38 χλγμ. στις 1.800 σ.α.λ. δεν αφήνουν το αυτοκίνητο να "λαχανιάσει" και κάνουν τη ζωή του κάθε επαγγελματία -ή απλά περιπετειώδη τύπου- πολύ ευκολότερη.
Ο νέος κινητήρας και ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός διαμορφώνουν την έκδοση των 3.000 κ.εκ από 30.000 ευρώ. Κατά προσέγγιση, 5.000 ευρώ παραπάνω για έναν ισχυρότερο κινητήρα και πολύ περισσότερη ροπή. Η σύντομη επαφή μας με το μοντέλο αυτό στα Ζαγόρια μας έδειξε ότι το Ranger αξίζει τα χρήματα που απαιτούνται για την απόκτησή του, αρκεί να υπάρχουν πραγματικές ανάγκες που να χρειάζονται κάλυψη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου