Λες και ήθελε να βγάλει το «άχτι» της η Ford, που τόσο καιρό παρακολουθούσε άπραγη το παιχνίδι των πωλήσεων σε μία αναπτυσσόμενη κατηγορία όπως είναι αυτή των SUV. Ίσως και να της κόστισε κιόλας η απουσία του τετρακίνητου «παίχτη» για τόσο καιρό, μια και το Maverick αποτελεί ήδη γλυκιά ανάμνηση. Έτσι, αφού μας είχε δώσει μία πρώτη γεύση -με το turbodiesel- για το περί τίνος πρόκειται, το Kuga κυκλοφορεί ήδη εδώ και μερικούς μήνες και σε βενζινοκίνητη εκδοχή πουλώντας σαν ζεστό ψωμί.
Η φιλοσοφία γνωστή και χιλιοειπωμένη. "Kinetic design" σε όλο του το μεγαλείο, με την όψη του αυτοκινήτου να δείχνει σαν να κινείται πάντα. Με εξαίρεση το ολοκαίνουργιο και σπάνιο RS, το Kuga είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο που απολαμβάνει την περιποίηση του σχεδιαστικού τμήματος της Ford. Τραβηγμένοι πρόβολοι προς τα πίσω, δυναμικές γραμμές και πίσω μέρος που θυμίζει το μικρό Ka σε μεγεθυμένη version. Το μήκος του δεν ξεπερνά τα 4,443 μέτρα, αφού βασίζεται στο πάτωμα του νέου Focus. Αυτό σημαίνει ότι είναι 1,5 εκατοστό κοντύτερο από το VW Tiguan και 3,5 εκατοστά μακρύτερο από το Toyota RAV4. Έχει μακρύνει μόλις κατά ένα χιλιοστό σε σχέση με το απερχόμενο Maverick, σε αντίθεση με τη λογική που θέλει τους αντικαταστάτες γνωστών μοντέλων να μακραίνουν κατά πολύ.
Η φιλοσοφία γνωστή και χιλιοειπωμένη. "Kinetic design" σε όλο του το μεγαλείο, με την όψη του αυτοκινήτου να δείχνει σαν να κινείται πάντα. Με εξαίρεση το ολοκαίνουργιο και σπάνιο RS, το Kuga είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο που απολαμβάνει την περιποίηση του σχεδιαστικού τμήματος της Ford. Τραβηγμένοι πρόβολοι προς τα πίσω, δυναμικές γραμμές και πίσω μέρος που θυμίζει το μικρό Ka σε μεγεθυμένη version. Το μήκος του δεν ξεπερνά τα 4,443 μέτρα, αφού βασίζεται στο πάτωμα του νέου Focus. Αυτό σημαίνει ότι είναι 1,5 εκατοστό κοντύτερο από το VW Tiguan και 3,5 εκατοστά μακρύτερο από το Toyota RAV4. Έχει μακρύνει μόλις κατά ένα χιλιοστό σε σχέση με το απερχόμενο Maverick, σε αντίθεση με τη λογική που θέλει τους αντικαταστάτες γνωστών μοντέλων να μακραίνουν κατά πολύ.
Το συμπαγές προφίλ του Kuga δεν έχει ιδιαίτερο αντίκτυπο στους χώρους των επιβατών, καθώς είναι ικανοποιητικοί. Έχει όμως αντίκτυπο στο χώρο αποσκευών, που περιορίζεται στα 360 λίτρα και μπορεί να φανεί μικρός για κάποιον με υψηλές απαιτήσεις. Παρηγοριά αποτελεί η πίσω πόρτα, καθώς ανοίγει σε δύο σημεία (μαζί με το τζάμι), ανεβάζοντας την πρακτικότητα σε μεγάλο βαθμό. Η εικόνα γνώριμη και στο εσωτερικό του Kuga, με τις ομοιότητες με το νέο Mondeo να είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Αυτό είναι αρκετό από μόνο του ώστε να φανεί πόσο ποιοτικό είναι το Kuga μέσα και πόσο ψηλά έχουν βάλει τον πήχη και σε αυτό τον τομέα οι άνθρωποι της Ford.
Το βασικό στοιχείο του Kuga είναι σαφώς ο νέος κινητήρας του, το διαβατήριό του για να εισέλθει με αξιώσεις στην αγορά, μια και ως πετρελαιοκίνητο μπορούσε μονάχα στην επαρχία να δείξει τις αρετές του. Ο πεντακύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων, γνωστός από το Focus ST, αποδίδει για την περίπτωση 200 ίππους και περισσότερα από 32 χλγμ. ροπής. Ό,τι πρέπει δηλαδή, για το βάρους 1.600 κιλών Kuga, που μπορεί να τρέξει σαν GT στην άσφαλτο και μάλιστα με τον ίδιο διασκεδαστικό αλλά και «βενζινοβόρο» τρόπο. Οι κλίσεις στις στροφές είναι ελάχιστες αναλογικά με το ύψος του και ο ανοιχτός δρόμος είναι βούτυρο στο ψωμί του Kuga. Στην πόλη, όμως, μετά από μερικά χιλιόμετρα γίνεται κουραστικό το βαρύ πεντάλ του συμπλέκτη και η προσοχή που απαιτείται στο ξεκίνημα λόγω της μεγάλης ροπής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου