Αν το «fashion icon» Fiat 500 απευθύνεται στους νέους σε ηλικία αγοραστές, το νέο Fiat 500L είναι αυτό που θα απευθυνθεί στους νέους –όχι μόνο σε ηλικία– οικογενειάρχες. Κάπως έτσι σκέφτηκαν οι Ιταλοί της Fiat και ενέπνευσαν το νέο τους MPV με αρκετά από τα χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία του επιτυχημένου 500, αλλά και με ένα πρακτικό και με καλούς χώρους εσωτερικό, που θα του επιτρέψει να προσφέρει όλη τη χρηστικότητα εκείνη που απαιτεί ο αγοραστής των μοντέλων της MPV κατηγορίας. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα ξεχωριστό compact πολυχρηστικό, με στοιχεία που παραπέμπουν και σε crossover οχήματα και το οποίο θα φέρει τον trendy «αέρα» του Fiat 500 σε μια ακόμη κατηγορία αυτοκινήτων, δημιουργώντας έτσι μια ξεχωριστή οικογένεια μοντέλων (500, 500C, 500L) μέσα στους κόλπους της μάρκας.
Από τη στιγμή που το νέο Fiat 500L στηρίζει κάποια κομμάτια της σχεδιαστικής του παρουσίας στο Fiat 500, είναι δεδομένο ότι το τελικό αποτέλεσμα που αντικρίζει κανείς είναι άκρως ξεχωριστό από τα συνηθισμένα και σίγουρα πολύ ενδιαφέρον. Αρχικά και σε ό,τι αφορά στο ενός όγκου αμάξωμα του αυτοκινήτου, εδώ η Fiat επέλεξε να τονίσει το συνολικό ύψος (1,66 μέτρα: από τα υψηλότερα της κατηγορίας), να προσδώσει περισσότερο εμβαδόν στις γυάλινες επιφάνειες, αλλά και να αυξήσει το ύψος του καπό. Όλα τα αυτά τα στοιχεία συνάδουν ώστε το Fiat 500L να αποκτήσει μια παρουσία που παραπέμπει άμεσα σε Crossover/SUV μοντέλο, τονίζοντας τη νεανικότητά του.
Αρκετό ενδιαφέρον παρουσιάζει η γκάμα των κινητήρων του νέου Fiat 500L, από τη στιγμή που το νέο αυτό μοντέλο είναι και αυτό μας παρουσιάζει πρώτο την ισχυρότερη εκδοχή του πρωτοποριακού TwinAir δικύλινδρου κινητήρα της μάρκας. Με τη βοήθεια και πάλι του turbo λοιπόν, το λιλιπούτειο μοτέρ των 875 κ.εκ. αποδίδει πλέον 105 ίππους ενώ συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το κιβώτιο από την πλευρά του, διαθέτει ελαφρώς μακριά κλιμάκωση ώστε να πριμοδοτήσει και την οικονομία κίνησης, ενώ από πλευράς αίσθησης, ο μακρύς επιλογέας εμφανίστηκε λίγο "χαλαρός" και με μεγάλες διαδρομές. Εκτός πάντως του TwinAir βενζινοκινητήρα, το 500L θα διατεθεί και με τον πολύ ικανό diesel 1,3 λίτρων της σειράς Multijet II με 85 ίππους, αλλά και με τον αειθαλή 16βάλβιδο 1.400άρη Fire βενζινοκινητήρα των 95 ίππων.
Αρκετό ενδιαφέρον παρουσιάζει η γκάμα των κινητήρων του νέου Fiat 500L, από τη στιγμή που το νέο αυτό μοντέλο είναι και αυτό μας παρουσιάζει πρώτο την ισχυρότερη εκδοχή του πρωτοποριακού TwinAir δικύλινδρου κινητήρα της μάρκας. Με τη βοήθεια και πάλι του turbo λοιπόν, το λιλιπούτειο μοτέρ των 875 κ.εκ. αποδίδει πλέον 105 ίππους ενώ συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το κιβώτιο από την πλευρά του, διαθέτει ελαφρώς μακριά κλιμάκωση ώστε να πριμοδοτήσει και την οικονομία κίνησης, ενώ από πλευράς αίσθησης, ο μακρύς επιλογέας εμφανίστηκε λίγο "χαλαρός" και με μεγάλες διαδρομές. Εκτός πάντως του TwinAir βενζινοκινητήρα, το 500L θα διατεθεί και με τον πολύ ικανό diesel 1,3 λίτρων της σειράς Multijet II με 85 ίππους, αλλά και με τον αειθαλή 16βάλβιδο 1.400άρη Fire βενζινοκινητήρα των 95 ίππων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου