Tο Chevrolet SSR (Super Sport Roadster) ήταν ένα 2-θέσιο κάμπριο pick-up, που παρήχθη από την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Chevrolet, μεταξύ του 2003 και του 2006. Διέθετε μία μοναδική ρετρό αισθητική, με βάση την εξωτερική εμφάνιση των pick-up της Chevrolet των ετών 1947 - 1953. Η καινοτομία του μοντέλου ήταν ότι μπορούσε να μετατραπεί από pick-up σε κάμπριο, με μία πτυσσόμενη, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή, που είχε σχεδιαστεί από την ASC
(American Specialty Cars). Κατά το λανσάρισμά του, η Chevrolet το
διαφήμισε επίσημα ως «το πρώτο παγκοσμίως κάμπριο σπορ pick-up».
Κατά τις σεζόν του 2003 και το 2004, έφερε τον κινητήρα Vortec 5300,
5.3 λίτρων V8 300 hp, γνωστός και από άλλα SUV και
pick-up του ομίλου της General Motors. Ειδικότερα στο Chevrolet SSR,
προσέφερε επιτάχυνση 0-100km/h σε 7,7 δευτερόλεπτα. Αρχικά συνδυαζόταν αποκλειστικά με 4-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αντιθέτως, τα SSR του 2005, έφεραν τον κινητήρα LS2, 6.0 λίτρων V8, που έκανε ντεμπούτο επίσης στην έναρξη της ίδιας σεζόν και στις Chevrolet Corvette C6 και Pontiac GTO.
Αν και στις Corvette και GTO απέδιδε 400 hp, η ισχύς του στο SSR ήταν 390 hp, λόγω μίας μικρής διαφοράς στην ρύθμιση, με σκοπό να
παράγει μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές.
Την σεζόν του 2004,
οι πωλήσεις έπεσαν πολύ χαμηλότερα από τις αρχικές προσδοκίες και
συγκεκριμένα κάτω από τις 9.000 μονάδες, με την τιμή πώλησης στα 42.000 δολάρια. Στις 21 Νοεμβρίου 2005, η μητρική General Motors ανακοίνωσε τη διακοπή παραγωγής του. Το τελευταίο SSR,
ένα μοντέλο με δίχρωμη μαύρη και ασημί βαφή, κύλησε από τη γραμμή
παραγωγής στις 17 Μαρτίου 2006. Συνολικά παρήχθησαν 24.150 αντίτυπα σειράς SSR, από τα οποία
διατέθηκαν στο κοινό τα 24.112. Ένα από τα πρώτα αντίτυπα προ-παραγωγής
χρησιμοποιήθηκε ως το αυτοκίνητο ασφαλείας για το ράλι Indianapolis 500, εν έτει 2003.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου