Η Alfa Romeo 156 ήταν ένα μεσαίο αυτοκίνητο, που παρήχθη από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Alfa Romeo, μεταξύ του 1997 και του 2007. Αντικατέστησε την Alfa Romeo 155 και αντικαταστάθηκε το 2005 από την Alfa Romeo 159.
Το μοντέλο κέρδισε το βραβείο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 1998.
Επίσης και εμπορικά, ήταν μια μεγάλη επιτυχία για την Alfa Romeo και
βοήθησε σημαντικά στην ενίσχυση του ίματζ της εταιρείας και στην έξοδό
της από τη δύσκολη οικονομική κατάσταση που βρισκόταν προηγουμένως. Με
την δυναμική αισθητική του, η οποία διαμορφώθηκε από τον Walter de'Silva
και τις υψηλές επιδόσεις του, προσέλκυσε ένα σημαντικό ποσοστό
υποψήφιων αγοραστών της μεσαίας κατηγορίας. Το αποτέλεσμα ήταν να
κατασκευαστούν 680.000 αντίτυπα σειράς 156, από το 1997 έως το 2005.
Το ντιζάιν της 156 διαμορφώθηκε από το Alfa Centro Stile, υπό την ηγεσία του Walter de'Silva,
ο οποίος ήταν ο επικεφαλής του. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν άκρως
ελκυστικό και διαμόρφωσε μία νέα σχεδιαστική ταυτότητα για την Alfa
Romeo. Με τις έντονες καμπύλες του, την εντυπωσιακή βαθουλωτή γρίλια,
τις έντονα ρετρό μπροστινές χειρολαβές του και τις κρυμμένες πίσω
χειρολαβές του, θεωρήθηκε από αρκετούς τότε ως το ομορφότερο αυτοκίνητο
στην κατηγορία του. Σημειωτέον ότι υπήρξε ένα από τα πρώτα sedan
παγκοσμίως με κρυμμένες πίσω χειρολαβές και ταυτόχρονα τονισμένες
μπροστινές χειρολαβές, έτσι ώστε να δίνει την οπτική εντύπωση ενός
2-πορτου coupé. Η έμπνευση για το ντιζάιν της 156 είχε προέλθει από 3
ιστορικά μοντέλα της Alfa Romeo: την 1900, την Giulietta και την Giulia.
Αρχικά προσφερόταν μόνο σε 4-πορτη σεντάν εκδοχή αμαξώματος και με 3
βενζινοκινητήρες Twin Spark: 1.6, 1.8 και 2.0 λίτρων. Επίσης, διαθέσιμοι ήταν και 2 turbodiesel 1.9 και 2.4 λίτρων. Τον
Ιανουάριο του 2002, προστέθηκε ο κορυφαίος 2.5 λίτρων V6 24-βάλβιδος, ισχύος 190 hp.
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο του 2001, έκανε ντεμπούτο η κορυφαία έκδοση GTA με ένα μηχανικό σύνολο 3.2 λίτρων V6, ισχύος
250 hp. Εκτός του ισχυρότερου κινητήρα, το GTA έφερε και σημαντικές
αναβαθμίσεις στα φρένα και στο σύστημα διεύθυνσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου