Το Citroën DS (από το γαλλικό Déesse, δηλαδή θεά και στην Ελλάδα γνωστό ως βάτραχος) ήταν ένα καινοτόμο πολυτελές αυτοκίνητο που παρήχθη από τη γαΛλική αυτοκινητοβιομηχανία μεταξύ του 1955 και του 1975.Υπήρξε, και θεωρείται ακόμα, ιδιαίτερα δημοφιλές για τον φουτουριστικό, αεροδυναμικό
σχεδιασμό του και για την καινοτόμο τεχνολογία του. Ιδιαίτερα με το
πρωτοποριακό υδραυλικό σύστημά του, που τροφοδοτούσε την υδροπνευματική ανάρτηση,
το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, όπως και το γεγονός ότι ήταν το
πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με μπροστινά δισκόφρενα, έθεσε και
υψηλά στάνταρ στην ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά και
αποτελεσματικότητα φρένων.To DS κατέλαβε την τρίτη θέση σε σχετική ψηφοφορία για το Αυτοκίνητο του Αιώνα, στα τέλη του 1999,
πίσω από το Ford Model T και το Mini, ενώ τοποθετήθηκε στη πέμπτη θέση
από το περιοδικό Automobile Magazine στον διαγωνισμό των «100 Coolest
Cars», εν έτει 2005.
Επίσης, κέρδισε τον τίτλο του ομορφότερου αυτοκινήτου όλων των εποχών
από το περιοδικό Classic & Sports Car, μετά από διαγωνισμό όπου
κριτές ήταν 20 από τους μεγαλύτερους σχεδιαστές αυτοκινήτων, όπως οι
Giorgetto Giugiaro, Ian Callum, Roy Axe, Paul Bracq και Leonardo Fioravanti.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου