Εκεί η Alfa Romeo παρουσίασε ένα μικρό, κομψό κουπέ 2+2 θέσεων, το οποίο
προσέφερε για πρώτη φορά επιδόσεις στην μικρή κατηγορία. Το αυτοκίνητο
ήταν σχεδιασμένο από τον Μπερτόνε και παρά το μικρό του μέγεθος (3980
χλστ. μήκος) είχε μια πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση, κυρίως χάρη στις
καθαρές, αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματός του.
Δεν
θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί, πως ακόμα και σήμερα η Giulietta Sprint
δεν θ' αποτελούσε αναχρονισμό αν κυκλοφορούσε δίπλα στα σύγχρονα
αυτοκίνητα.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας της, χωρητικότητας 1290 κ.εκ., ήταν
επαναστατικός για την εποχή και για την κατηγορία. Απέδιδε 65
ίππους/6000 σ.α.λ. και εξασφάλιζε στη Giulietta Sprint τελική ταχύτητα
165 χλμ./ώρα.Είχε γίνει ευρεία
χρήση αλουμινίου στην κατασκευή του και ήταν σχεδιασμένος από τον
χαρισματικό μηχανικό Τζιουζέπε Μπούσο, ο οποίος στο παρελθόν ήταν
σχεδιαστής αεροπορικών κινητήρων.Αυτός
ο τετρακύλινδρος κινητήρας αποτέλεσε την βάση για όλους τους κινητήρες
που χρησιμοποίησαν οι οπισθοκίνητες Alfa Romeo, μέχρι και στα τέλη της
δεκαετίας του '80!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου