Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

BMW 320d

Με δυναμική σχεδίαση, μεγαλύτερους χώρους και κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά η νέα σειρά 3 δικαιολογημένα χαρακτηρίζεται κορυφαία τόσο από τεχνολογικής άποψης όσο και από πρακτικής. Ένα επιπλέον ισχυρό κίνητρο για την απόκτησή της είναι ο εξαιρετικός δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας TwinPower που κερδίζει τις εντυπώσεις με την αποδοτική λειτουργία του ταιριάζοντας γάντι στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της νέας "τριάρας".
Με γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία ο δίλιτρος ντίζελ αποσπά μόνο κολακευτικά σχόλια χάρη στην απλωμένη ροπή των 38,8 χλγμ. Αποδίδει 184 ίππους και η κατανάλωση μπορεί να συγκρατηθεί στα περίπου 6 λίτρα/100 χλμ. έστω και αν η έκδοση της δοκιμής μας δεν διαθέτει το πακέτο EfficientDynamics. Το αυτόματο κιβώτιο με τις 8 σχέσεις τάσσεται υπέρ του μοτέρ αφού «κλιμακώνει» ιδανικά την απόδοσή και παράλληλα εξασφαλίζει βελούδινες/γρήγορες αλλαγές. Φυσικά, μην περιμένετε η λειτουργία του μοτέρ να είναι τόσο στρωτή όσο π.χ. της βενζινοκίνητης 328i αλλά για τα δεδομένα της κατηγορίας πρόκειται για ένα απο τα καλύτερα ντίζελ και με το μικρότερο κροτάλισμα.
Φτάνοντας στο ταμείο... η 320d ζητά από 40.000€, ποσό που δεν θεωρείται μικρό -ειδικά αν συγκριθεί με την πρόσφατη 320i με 1.600άρη τούρμπο μοτέρ και 170 ίππους που κοστίζει από 32.900€- ενώ για να την αποκτήσει κανείς με το αυτόματο κιβώτιο (και τα paddles στο τιμόνι) θα πρέπει να καταβάλει επιπλέον περίπου 3.000€. Αν πάλι δεν θέλετε να βάλετε το χέρι τόσο βαθιά στην τσέπη τότε στον τιμοκατάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας υπάρχουν και οι μικρότερες επίσης δίλιτρες 316d και 320d με 116 και 143 ίππους και τιμή πώλησης από 33.350€ και 37.100€ αντίστοιχα. Αν τώρα έχετε την υπομονή τότε ίσως να αξιζει να περιμένετε μερικούς μήνες για την μικρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 λίτρου. Τελικά, η νεοφερμένη 316i με βενζινοκινητήρα 1.6 και 136 ίππους δελεάζει από 28.900€. Περί ορέξεως...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου