Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Mitsubishi Colt Ralliart

Το 3θυρο Colt στην κορυφαία έκδοση "Ralliart" με τον turbo κινητήρα των 150 ίππων είναι ένα σβέλτο, πολιτισμένο και με δυναμική εικόνα μικρό αυτοκίνητο. Mε την ονομασία "Ralliart" -αντί της "CZT"- διαχωρίζεται πλέον η πιο ισχυρή έκδοση του μικρού ανανεωμένου μοντέλου της Mitsubishi, το οποίο ξεχωρίζει και από τις αισθητικές αλλαγές που φέρει. Ειδικά το εμπρός τμήμα του αμαξώματος είναι εντελώς νέο και περισσότερο επιθετικό, με τη μάσκα και τον ευμεγέθη αεραγωγό να παραπέμπουν στο Lancer Evolution. Παράλληλα, τη σπορτίφ εικόνα του Colt Ralliart ενισχύουν οι προσθήκες στα μαρσπιέ, οι ανθρακί ζάντες των 16 ιντσών, η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, η ανοξείδωτη οβάλ απόληξη της εξάτμισης και τα λογότυπα "Ralliart".
Μεταξύ των πιο θετικών στοιχείων του Colt Ralliart είναι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,5 λτ., ο οποίος διακρίνεται για τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας του και τη γραμμική του απόδοση. Οι 150 ονομαστικοί ίπποι και τα 210 Nm ροπής περνούν στο δρόμο χωρίς ξεσπάσματα ισχύος και το τράβηγμα ικανοποιεί από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω, όμως τη δύναμή του την δείχνει περισσότερο μετά τις 3.000 σ.α.λ. Συγκριτικά με άλλα μικρά GT με την ίδια ισχύ, επιτυγχάνει τον καλύτερο χρόνο από στάση στα 100 χλμ./ώρα και από τις καλύτερες ρεπρίζ. Τέλος, από πλευράς θορύβου η χροιά του έχει την απαραίτητη "αγριάδα", αν και στις πολύωρες μετακινήσεις η σχετικά αυξημένη έντασή του ενδέχεται να ενοχλήσει τους επιβάτες.
Το Colt Ralliart φέρει πολλές διαφορές σε σχέση με τις λιγότερο ισχυρές εκδόσεις ως προς το στήσιμό του στο δρόμο, όπως είναι η πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και το ενισχυμένο αμάξωμα με την καλύτερη στρεπτική ακαμψία. Παράλληλα, συγκριτικά με το προγενέστερο CZT, έχει προστεθεί στα φρένα υποβοήθηση πέδησης (Brake Assist), με αυτόματη ενεργοποίηση των αλάρμ σε επιβράδυνση πανικού, καθώς και άλλα στοιχεία, όπως ένδειξη αλλαγής ταχύτητας στον πίνακα οργάνων, cruise control κ.λπ. Παρά το σπορτίφ χαρακτήρα του δεν είναι ιδιαίτερα κουραστικό στις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ από πλευράς άνεσης, μόνο στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας θα αντιδράσει με "ξερό" τρόπο. Η σταθερότητα που επιδεικνύει ικανοποιεί στις πιο πολλές περιπτώσεις, αλλά σε πολύ υψηλές ταχύτητες το αμάξωμα δίνει την αίσθηση ότι "ελαφρώνει", γεγονός που αποδίδεται και στο σύστημα διεύθυνσης. Πιο συγκεκριμένα, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι ενώ έχει το απαιτούμενο βάρος, υπολείπεται σε πληροφόρηση, χαρακτηριστικό που θα αναζητηθεί ίσως περισσότερο σε μια διαδρομή με στροφές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου