Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Jeep Grand Cherokee

                             Το Jeep Grand Cherokee είναι ένα μεσαίο SUV που παράγεται από την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Jeep από το 1992. Μέχρι σήμερα έχουν παραχθεί 4 γενιές του μοντέλου. Τα Grand Cherokee που πωλούνται στην Ευρώπη, κατασκευάζονται στην Αυστρία από την Magna Steyr. Όλες οι γενιές του μοντέλου φέρουν αυτοφερόμενο αμάξωμα, δηλαδή ενιαίο δομικό σύνολο. Η τέταρτη γενιά του Jeep Grand Cherokee, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης τον Απρίλιο του 2009, αλλά καθυστέρησε κατά πολύ να λανσαριστεί, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2008. Τελικώς κυκλοφόρησε το καλοκαίρι του 2010, ως μοντέλο 2011.
                       Είναι ένας ανασχεδιασμός πάνω στην ίδια πλατφόρμα WK, η οποία διατηρήθηκε και επομένως, όπως και στις προηγούμενες γενιές, το αμάξωμα είναι αυτοφερόμενο από χάλυβα. Στις αγορές εκτός ΗΠΑ φέρει τον κωδικό WL. Το ντιζάιν, ωστόσο, είναι εντελώς νέο και έχει υποστεί πολλές δοκιμές, με αποτέλεσμα την πολύ καλύτερη αεροδυναμική ως προς τους προκατόχους του, στοχεύοντας στην μείωση της κατανάλωσης. Παράλληλα, οι μηχανικοί της εταιρείας προέβησαν σε μεγάλες ενισχύσεις στο αμάξωμα, με πάνω από 5.400 ηλεκτροσυγκολλήσεις στο σασί, πετυχαίνοντας 146% καλύτερη στιβαρότητα ως προς την 3-η γενιά του μοντέλου, με αποτέλεσμα καλύτερη ηχομόνωση, μείωση των τριγμών και αύξηση της παθητικής ασφάλειας.
                            Αντίθετα με τις προηγούμενες γενιές, διαθέτει μία νέα, ανεξάρτητη και στους 4 τροχούς ανάρτηση. Προσφέρει τα συστήματα 4-κίνησης Quadra-Trac I, Quadra-Trac II και Quadra-Drive II. Υπάρχει και η έξτρα ανάρτηση Quadra Lift, που επιτρέπει στον οδηγό να αυξήσει το ύψος του αυτοκινήτου έως και  28,2 cm, προσφέροντας έτσι την υψηλότερη δυνατή απόσταση από το έδαφος στην κατηγορία του. Συγκεκριμένα, οι δυνατές επιλογές ύψους είναι Park, Aero, Normal Ride Height, Off-Road 1 και Off-Road 2. Επίσης, στην 4-η γενιά έκανε ντεμπούτο και το ακόμα πιο εξελιγμένο σύστημα Selec-Terrain, που επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόσει την οδική συμπεριφορά σε δύσκολες επιφάνειες, έχοντας δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε Auto, Sport, Snow, Sand/Mud και Rock.
                      Οι κινητήρες είναι ένας νέος 3.6 L V6 Pentastar, που αντικατέστησε τόσο τον 3.7 L V6 PowerTech, όσο και τον γηρασμένο 4.7 L V8 Power-Tech, προσφέροντας μείωση της κατανάλωσης σε ποσοστό 11% και ο γνωστός 5.7 L V8 Hemi. Και οι δύο εξακολουθούν να συνδυάζονται με το ίδιο 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 545RFE, με τις δύο δευτέρες, άρα ουσιαστικά 6-τάχυτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου