Η Mercedes Benz 300SL παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1954 ως ένα κλειστό, διθέσιο σπορ αυτοκίνητο με τις περίφημες «προς τα επάνω» ανοιγόμενες πόρτες που παρομοιάζονταν με φτερά γλαρού, «gull-wing». Αργότερα κυκλοφόρησε και ως ανοιχτού τύπου, αλλά παρέμενε το πιο γρήγορο αυτοκίνητο δρόμου της γενιάς του.Η 300SL έγινε κυρίως γνωστή για τις περίφημες πόρτες της. Υπήρξε όμως και το πρώτο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο που ήταν εξοπλισμένο με injection. Το σασί της 300SL ήταν κυρίως από ατσάλι, εκτός του αλουμινένιου καπό του κινητήρα, τις πόρτες και το πίσω καπό. Υπήρχε η δυνατότητα να παραγγελθεί με ολόκληρο το αμάξωμα από αλουμίνιου που ελάφρυνε την όλη κατασκευή γύρο στα 80 κιλά, με ένα όμως πολύ μεγάλο επιπλέον κόστος.Πάνω από το 80% της τελικής παραγωγής των αυτοκινήτων (περίπου 1400 αυτοκίνητα) πουλήθηκαν στις ΗΠΑ, αναδεικνύοντας την «Gull wing» την πρώτη Mercedes-Benz που πουλήθηκε μαζικά εκτός της Γερμανίας. Η 300SL χρεώθηκε με την αλλαγή της εικόνας που είχε η Αμερικάνικη αγορά για την Mercedes-Benz που ως τότε θεωρούνταν μια αξιόλογη κατασκευάστρια πολυτελών και οικογενειακών οχημάτων και όχι σπορ αυτοκινήτων μεγάλων επιδόσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου