Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Opel Cascada


Η Opel επιστρέφει στα cabrio με ένα νέο μοντέλο που, αν και βασίζεται στο κατάλληλα διαμορφωμένο πάτωμα του Astra GTC, έχει υψηλότερες βλέψεις, γι αυτό άλλωστε έχει κι ένα εντελώς ξεχωριστό όνομα. Το Cαscada (καταρράκτης στα ισπανικά) είναι το νέο μεσαίο cabriolet της γερμανικής φίρμας και με μήκος στα 4,7 μ. (+23 εκ. από το προηγούμενο Astra Twin Top) είναι μεγαλύτερο από μοντέλα όπως το Audi A5 Cabriolet και η BMW Σειρά 3 Convertible και ισομεγέθες με τη Mercedes E-Class Cabriolet.
Κακά τα ψέματα, όταν μιλάμε για cabrio, η εμφάνιση παίζει πρωταρχικό ρόλο. Και το Cαscada έχει τον τρόπο να κάνει αισθητή την παρουσία του. Με αιχμηρό μπροστινό μέρος, καπό με «νευρώσεις», φανάρια αλά Astra εμπρός και ενιαία πίσω, που ενσωματώνουν με LED στοιχεία τη «λεπίδα» της Opel, κομψές και καθαρές γραμμές χωρίς κάποιο εμφανές ρολ μπαρ, το Cαscada είναι αντικειμενικά ένα όμορφο αυτοκίνητο. Το καλό είναι ότι, αυτό ισχύει ακόμα και όταν η μαλακή οροφή είναι στη θέση της. 
Για cabrio, το Cαscada πάντως τα καταφέρνει μια χαρά στην ευρυχωρία. Το πίσω κάθισμα χωράει μεν μόνο δύο επιβάτες, χωρίς όμως θυσίες για τον «αέρα» πάνω από τα κεφάλια τους. Ευχάριστη έκπληξη είναι ο μεγάλος χώρος για τα γόνατα, αποτέλεσμα και του μεγάλου μεταξονίου. Σημαντικό είναι ότι η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα είναι εύκολη, ειδικά με την ηλεκτρική και αυτόματη επαναφορά της πλάτης των εμπρός καθισμάτων στην προκαθορισμένη θέση.
Στο Cαscada, πρεμιέρα κάνει ο νέος 1,6 SIDI τούρμπο με άμεσο ψεκασμό καυσίμου βενζινοκινητήρας της Opel, με απόδοση 170 ίππους. Τα 0-100 χλμ./ώρα είναι θεωρητικά υπόθεση 9,6 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 222 χλμ./ώρα Με τη βοήθεια και του Start/Stop, η Opel υπόσχεται κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ (CO2: 148 γρ./χλμ.). Ο κινητήρας αυτός πλαισιώνει τον 1,4 τούρμπο βενζίνης (με 120 ή 140 ίππους), τον οποίο γνωρίζουμε από την υπόλοιπη γκάμα μοντέλων της Opel. 
Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, ο 2,0 CDTI ecoFLEX 165 PS συνδυάζει απόδοση ισχύος και υψηλή οικονομία. Με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και Start/Stop, καταναλώνει 5,2 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 138 γρ./χλμ. Όπως ο 1,6 SIDI Turbo, έτσι και ο 2,0 CDTI ecoFLEX μπορεί να συνδυαστεί με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Στη γκάμα σύντομα θα προστεθεί κι ο διτούρμπινος 2,0 BiTurbo CDTI ecoFLEX με 195 ίππους, μέγιστη ροπή 400Nm, 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και Start/Stop.
To Οpel Cαscada θα αρχίσει να πωλείται στην Ελλάδα στο τέλος Ιουνίου, τότε που οι βραδινές βόλτες στην παραλιακή, με ανοιχτή την οροφή, είναι πιο επίκαιρες από ποτέ. Τιμές δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές και όσοι πιστοί, θα πρέπει να μείνετε συντονισμένοι για νεότερες σχετικές πληροφορίες, που λογικά δε θα αργήσουν να έρθουν. Υπολογίστε κάτι λιγότερο από 30.000 ευρώ για την έκδοση 1,4 Τurbo με 140 ίππους, που θα εισαχθεί μαζί με την 1,6 SIDI 170 PS και μόνο στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού Cosmo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου