Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Hummer H3

Όπως και να το δει κανείς, το H3 είναι πιο πολιτισμένο και εμφανώς εκσυγχρονισμένο σε σχέση με τα (πολύ) μεγάλα αδέρφια του. Αυτό φαίνεται και στο εσωτερικό. Η αισθητική δεν είναι ό,τι πιο μοντέρνο μπορεί να φανταστεί κανείς, ούτε τα πλαστικά άριστης ποιότητας, ωστόσο η εργονομία είναι προσεγμένη (για αμερικάνικη κατασκευή) και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πλήρης.
Την κίνηση του H3 έχει αναλάβει ένας 5 κύλινδρος σε σειρά κινητήρας Vortec, που, από 3,5 λίτρα, αποδίδει 223 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 31,1 χλγμ. ροπής στις 2.800 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων όσο και με αυτόματο τεσσάρων, όπως αυτό της δοκιμής μας, που δεν είναι τόσο γρήγορο όσο εκείνα της τελευταίας τεχνολογίας.
Στην πράξη, όμως, αποδεικνύεται ότι το μοτέρ αυτό είναι αρκετό για το μέγεθος και το χαρακτήρα του Η3, αφού οι 2,2 τόννοι του αμαξώματος επιταχύνουν από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,0 δευτ. H τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα, ωστόσο αν κανείς αποφασίσει να... ξεζουμίσει τον κινητήρα θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Ο κινητήρας αυτός βοηθά ιδιαίτερα το Η3 στις εκτός δρόμου περιηγήσεις.
Με την τιμή του να ξεκινά από τα 57.700 και να φτάνει τα 67.900 ευρώ για την κορυφαία από πλευράς εξοπλισμού έκδοση, το Hummer 3 είναι το απόλυτο 4Χ4 για αυτά τα χρήματα. Συνδυάζει το ίματζ που απαιτούν οι αγοραστές τέτοιων οχημάτων, την αξιοπρεπή συμπεριφορά στην άσφαλτο και τις κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες, που πραγματικά δείχνουν στο μικρό Hummer ότι όλα είναι δρόμος. Αν είστε λάτρεις των εκτός δρόμου καταστάσεων και όχι μόνο, το συνιστούμε ανεπιφύλακτα, έστω και αν η κατανάλωσή του είναι αυξημένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου