Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Fiat Punto 0,9 TwinAir

Εν αρχή, η σχεδίαση του αμαξώματος του Fiat Punto TwinAir δε διαφοροποιείται από αυτή των υπόλοιπων Punto, με το ιταλικό μικρό να παραμένει ένα από τα πιο κομψά και καλαίσθητα της κατηγορίας του. Στο πολύ καλό value for money συμβάλλει και ο πλούσιος εξοπλισμός που περιλαμβάνει όλα τα απαιτούμενα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας και κάτι παραπάνω! Και εδώ, θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το όφελος από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας που εξασφαλίζονται από τα μόνο 98 γρ. CO2 ανά χλμ. που εκπέμπει η έκδοση αυτή.
Τo 2κύλινδρο, 875 κ.εκ. TwinAir μηχανικό σύνολο του Punto 2012, το γνωρίζουμε από τα 500 και Panda. Με τη βοήθεια του turbo, το μοτέρ αυτό αποδίδει 85 ίππους στις 5.500 στροφές και έχει μέγιστη ροπή 145 Nm στις 2.000 στροφές. Με τις μικρές του διαστάσεις, ο TwinAir συμβάλλει στη συνολική μείωση του βάρους, (1.075 κιλά το 3θυρο Punto), με οφέλη σε απόδοση και κατανάλωση. Στην πράξη, το μοτέρ αυτό εμφανίζει εξαιρετική απόκριση από το χαμηλότερο φάσμα των στροφών περιστροφής του, ενώ σε συνδυασμό με το σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, κυρίως εν κινήσει. Έτσι, στην πόλη το αυτοκίνητο παρουσιάζεται ευέλικτο και εύκολο στους ελιγμούς, ειδικά εφόσον ο οδηγός επιλέξει το «CITY» στην υποβοήθηση του τιμονιού, που ελαφραίνει τους χειρισμούς του. Εκτός πόλεως τώρα και ειδικά στις στροφές, το Punto TwinAir διατηρείται ουδέτερο στις αντιδράσεις του και με φυσιολογικά υποστροφικά φαινόμενα σε καταστάσεις κοντά στο όριο, με μια φυσική ελάφρωση του πίσω μέρους σε ηθελημένες απότομες κινήσεις. Σε επίπεδο άνεσης, η ρύθμιση της ανάρτησης και τα ελαστικά με διάσταση 185/65 R 15, φροντίζουν έτσι, ώστε να μην μεταφέρονται στους επιβάτες οι ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου