Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Audi R8

To νέο Audi R8 δεν είναι απλώς ένα νέο υπεραυτοκίνητο. Πρόκειται για έναν τρόπο να μεταφερθείς σε μια νέα διάσταση. Τη δική του. Διάσταση που φιλοδοξεί να καταξιώσει τη γερμανική φίρμα στη συνείδηση πελατών και μη ως κατασκευαστή σπορ «γαλαζοαίματων» αυτοκινήτων. Όπως η Mercedes έχει την SLR McLaren και η Porsche την Carrera GT, λοιπόν, έτσι και η Audi αποφάσισε να κατασκευάσει το δικό της υπεραυτοκίνητο, το οποίο θα απέχει πολύ από τα καθημερινά μοντέλα που βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής της. Φρόντισε, μάλιστα, να του δώσει το όνομα του αγωνιστικού αυτοκινήτου που τη δόξασε στο Le Mans.  
Και τι κινητήρας: V8, 4,2 λίτρων με τεχνολογία FSI (άμεσου ψεκασμού καυσίμου δηλαδή), απόδοση 420 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και ροπή 43,8 χλγμ., σταθερά αποδιδόμενα από τις 4.500 - 6.000 σ.α.λ. Kαι αν τα νούμερα αυτά σας θυμίζουν κάτι, όντως, ο ίδιος κινητήρας κινεί και το θηριώδες Audi RS4. Mε την ειδοποιό διαφορά πως στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει να κινήσει πολύ λιγότερα κιλά, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις του R8 να είναι συγκλονιστικές. Σημειώστε: 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτ. και τελική ταχύτητα 301 χλμ./ώρα είναι σε θέση να... ντροπιάσουν τις απλές Porsche 911 και να φέρουν σε δύσκολη θέση τη Ferrari F430, ακόμα και την ίδια τη Lamborghini Gallardo με το V10 κινητήρα των 520 ίππων.  
Όπως είναι φανερό, το κομψοτέχνημα της Audi έρχεται για να αποτελέσει το φόβητρο ανάλογων κατασκευών, όπως η Lamborghini Gallardo, η Ferrari F430 και η Porsche 911. Με το μήκος του R8 να φτάνει τα 4.431, το πλάτος τα 1.904 και το ύψος τα 1.249 χιλιοστά, το σπορ μοντέλο της Audi, που για πρώτη φορά έχει το σήμα των 4 κύκλων στο καπό και όχι στη μάσκα, είναι κοντά στις διαστάσεις της 911.  
Ως αποτέλεσμα η αγωνιστική αίσθηση συνδυάζεται με τον πολυτελή χαρακτήρα. Και όταν μιλάμε για αγωνιστικές καταβολές, αξίζει να ρίξει κανείς μια ματιά στα διπλά ψαλίδια της ανάρτησης, που συνδυάζονται μάλιστα με αμορτισέρ, τα λάδια των οποίων αλλάζουν το ιξώδες τους αναλόγως του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου που δέχονται. Παράλληλα, τα φρένα, χάρη στις τεράστιες δισκόπλακες και τις πολυπίστονες δαγκάνες, εξασφαλίζουν ακαριαίες ακινητοποιήσεις, ενώ φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, που υπόσχεται άφθονη πρόσφυση υπό όλες τις οδηγικές και καιρικές συνθήκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου