Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Hyundai i30

Η επιτυχία που γνώρισε το Accent από την πρώτη του γενιά -στην ελληνική αγορά, καθώς στην ευρωπαϊκή τα πράγματα ήταν διαφορετικά- ανέβασε τον πήχη πολύ ψηλά για τη Hyundai. Από τότε όμως έχουν αλλάξει πολλά πράγματα και το νέο Accent δεν μπορεί να θεωρηθεί πετυχημένο -μέχρι στιγμής-, αφού οι Ευρωπαίοι και Ιάπωνες ανταγωνιστές του έχουν καταφέρει να το παραγκωνίσουν.  
Έτσι, οι Κορεάτες, στην προσπάθειά τους να ανακτήσουν την εμπορικότητα της γκάμας τους, προωθούν πνεύμα ανανέωσης, με εφαλτήριο το i30, το οποίο σηματοδοτεί μία νέα εποχή, καθώς στο εξής όλα τα νέα Ηyundai θα φέρουν το πρόθεμα "i".
Οι διαστάσεις του αμαξώματος διαμορφώνονται στα 4,24 μέτρα σε μήκος, στα 1,77 μέτρα σε πλάτος και στα 1,48 μέτρα σε ύψος, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,65 μέτρα. Με λίγα λόγια το i30 είναι μεγαλύτερο από το Accent και μικρότερο από το Elantra. Βάσει μεγέθους, θα λέγαμε ότι ανήκει στην ίδια κατηγορία με το Renault Μegane (4,21 μέτρα) και το Seat Leon (4,18 μέτρα).  
To i30 δανείζεται τη συντριπτική πλειοψηφία των μηχανικών του μερών από το ΚΙΑ cee’d και θα διατίθεται με τρεις διαφορετικούς βενζινοκινητήρες, όλοι 16βάλβιδοι, με χωρητικότητα 1.400 κ.εκ., 1.600 κ.εκ. και 2.000 κ.εκ. και απόδοση 109, 122 και 143 ίππων. Αντίστοιχα, οι λιγότερο δημοφιλείς στη χώρα μας ντίζελ εκδόσεις αποδίδουν 90 ίππους -στα 1.600 κ.εκ.-, 115 ίππους ο υπερτροφοδοτούμενος ίδιας χωρητικότητας και 140 ίππους στα 2.000 κ.εκ. Όλοι οι παραπάνω κινητήρες συνδυάζονται με κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, εκτός από τον ντίζελ των 140 ίππων που βγαίνει εξατάχυτο. Κάποιες εκδοχές θα τις δούμε και με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων, με σχετική επιφύλαξη για το αν θα εμφανιστούν στη χώρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου