H Porsche
ανακοίνωσε ότι από στο φετινό Mille Miglia που θα διεξαχθεί από 17 έως
20 Μαΐου 2012, θα συμμετέχει με δύο Porsche 550 Spyder, μία 356
Speedster 1500, μία 356 Speedster 1600, μία 356 Speedster 1600 S και μία
356 Coupé με το χαρακτηριστικό παρμπρίζ σχήματος “V”, το λεγόμενο
“Knickscheibe” (κυρτό παρμπρίζ). Τα αυτοκίνητο θα βγούνε από το Μουσείο
της Porsche.
Ο
αγώνας ακολουθεί την πορεία των πιο όμορφων δρόμων από την Μπρέσια έως
τη Ρώμη και πίσω, ενώ αποτελεί μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις
στο ημερολόγιο της Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Το Mille Miglia αποτελεί
πρόκληση για αγώνες και οδηγούς έως σήμερα, καθώς η διαδρομή των 1.600
χιλιομέτρων καλύπτεται σε τρεις μόλις ημέρες και συνήθως στη διάρκειά
της επικρατούν διαφορετικές καιρικές συνθήκες.
Οι
αριθμοί 550 και 356 αντιπροσωπεύουν σημαντικές επιτυχίες της Porsche
στο Mille Miglia. Οι πρώτοι οδηγοί της Porsche που γεύθηκαν τη νίκη ήταν
το δίδυμο του Πρίγκιπα του Metternich και του Κόμη του Einsiedel το
1952, με μια Porsche 356 1100. Τις τρεις πρώτες θέσεις στην κατηγορία
του 1,1 λίτρου κατέλαβαν τα σπορ αυτοκίνητα από το Zuffenhausen, γεγονός
που καταδεικνύει τις εντυπωσιακές δυνατότητες της Porsche 356.
Τον
επόμενο χρόνο, το 1953, μια πραγματική φάλαγγα 18 αυτοκινήτων Type 356
πήραν θέση στη γραμμή εκκίνησης της Μπρέσια. Οι πιο επιτυχημένες ομάδες
της Porsche ήταν αυτή του Hans Herrmann και του Erwin Bauer, οι οποίοι
τερμάτισαν πρώτοι στην κατηγορία των δίλιτρων σπορ αυτοκινήτων, και αυτή
των Hans Leo von Hoesch και Werner Engel που κέρδισαν στην κατηγορία
των 1300 cm3. Ενώ η 550 Spyder το 1954 πέτυχε μάλλον το πιο
εντυπωσιακό κατόρθωμα καθώς ο εργοστασιακός οδηγός Hans Herrmann για να
κερδίσει πολύτιμο χρόνο πέρασε με το χαμηλωμένο κεντρομήχανο σπορ
αυτοκίνητό του κάτω από τις κατεβασμένες μπάρες μιας σιδηροδρομικής
διάβασης, ακριβώς πριν περάσει από το σημείο ένα τρένο. Το δίδυμο
Hermann/Linge ολοκλήρωσαν τον αγώνα με μια νίκη κατηγορίας,
καταλαμβάνοντας την εντυπωσιακή έκτη θέση στη γενική κατάταξη.
Η
Porsche επανέλαβε αυτήν την επιτυχία και το 1955: αυτήν τη φορά με
οδηγούς τους Wolfgang Seidel και Helmut Glöckler, οι οποίοι απέσπασαν τη
νίκη στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων 1,5 λίτρου με την 550 Spyder,
μπροστά από τους Richard von Frankenberg και Peter Oberndorf μαζί με τον
Rainer Günzler, οι οποίοι ήρθαν πρώτοι στις κατηγορίες GT κάτω και πάνω
από τα 1300 cm3 αντίστοιχα, οδηγώντας Porsche 356.
Το
1956, η έντονη βροχόπτωση στέρησε τη νίκη από την Porsche 550 A με
οδηγό τον Hans Herrmann, όμως η Porsche απέσπασε ταυτόχρονα δύο νίκες
κατηγορίας, χάρη στους Olof Perssson και Gunnar Blomquist (356 1500
Carrera) και τους Harald von Saucken και Georg Bialas (356 1500
Speedster). Στο τελευταίο κλασικό Mille Miglia το 1957, η νίκη στην
κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων έως 1500 cm3 «κατοχυρώθηκε»
στον Ιταλό Umberto Maglioli με Porsche 550 A Spyder. Οι Paul-Ernst
Strähle και Herbert Linge πήραν τη νίκη στην ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία
Gran Turismo από 1300 έως 1600 cm3, στην οποία πρωταγωνίστησαν σχεδόν αποκλειστικά οι Porsche 356.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου