Το Lancia Thesis ήταν ένα πολυτελές αυτοκίνητο που παρήχθη από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Lancia μεταξύ του 2001 και του 2009. Αντικατέστησε το Lancia Kappa ως το ακριβότερο μοντέλο της εταιρείας και πήρε το όνομά του από την ελληνική λέξη «θέσις». Ο διάδοχός του αναμένεται μέσα στο 2011, σε κοινή βάση με το Chrysler 300 δεύτερης γενιάς και θα αναβιώσει το όνομα Lancia Thema.
Η αισθητική του Thesis βασίστηκε στο πρωτότυπο Lancia Dialogos, που είχε παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1999. Το μοντέλο παραγωγής παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2001 ωστόσο το λανσάρισμά του καθυστέρησε λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας,
κυρίως σχετικά με τα ηλεκτρονικά. Τελικώς οι πωλήσεις ξεκίνησαν τον
Ιούνιο του 2002, αρχικά στην Ιταλία και σύντομα και στα άλλα κρατη.
Το εσωτερικό του ήταν
πολυτελέστατο, με δέρμα τύπου Alcantara και ο εξοπλισμός του
εντυπωσιακός. Ακόμα και έτσι όμως, δεν μπόρεσε να σταθεί εμπορικά
απέναντι στους κυρίαρχους της αντίστοιχης κατηγορίας (Mercedes-Benz, BMW και Audi), ενώ οι πωλήσεις του δεν πλησίασαν καν αυτές του προκατόχου του (Lancia Kappa) και τελικώς η παραγωγή του διακόπηκε στις αρχές του 2009. Συνολικά μόλις 25.000 αντίτυπα σειράς Thesis παρήχθησαν.
Με την εξαγορά του ομίλου της Chrysler από την Fiat, αποφασίστηκε ότι
Lancia και Chrysler θα μοιραστούν πλατφόρμες και μία από αυτές της
Chrysler θα είναι η βάση για το διάδοχο του Thesis.
Τελικώς, επελέγη το Chrysler 300 δεύτερης γενιάς, το οποίο θα πωλείται
ως Chrysler στις αγγλόφωνες χώρες και στις υπόλοιπες ως Lancia. Μάλιστα
θα αναβιώσει το όνομα Lancia Thema.
Στην Ιταλία το Lancia Thesis είναι το επίσημο κυβερνητικό αυτοκίνητο, συνεχίζοντας έτσι την σχετική παράδοση των προκατόχων του Lancia Thema και Lancia Kappa που είχαν επίσης επιλεγεί για επίσημα οχήματα της κυβέρνησης της Ιταλίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου